Mila Lilleeng

Mila Lilleeng er hudlege i Oslo

Siste vurderinger av Mila Lilleeng

Forferdelig opplevelse

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg besøkte denne legen i november 2020. Som et resultat av laserbehandling fikk jeg mange arr på nesen. Jeg er veldig opprørt over dette faktum. Jeg sendte et klagebrev til Volvat og det er ikke noe svar ennå. Jeg tror at arrene skyldes inkompetansen til denne legen innen laserbehandling. Jeg har tidligere gjennomgått den samme behandlingen i en annen klinikk og har aldri hatt arr verken i nesen eller på andre deler av kroppen min.

Tillitsvekkende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Mila visste hva hun snakket om. Var rolig og fant gode løsninger. Forklarte underveis og skapte en god og trygg atmosfære. At hun er direkte og ærlig opplevde jeg som et stort pluss.

Meget fornøyd

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var på konsultasjon hos Mila på volvat. Fikk behandling og oppfølgning som ingen annen hudlege jeg har møtt har gitt meg. Jeg har vært plaget med atopisk eksem siden barndommen og har besøkt diverse hudleger, men Mila er den desidert dyktigste jeg har møtt. Hun satt av god tid til meg og jeg følte meg godt tatt i mot. 10/10

Styr unna, dyrt og forvirrende.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Kjapp konsultasjon 10 min "ansikt", fastslått laser behandling, eneste som hjelpe deg. Jeg møtte til avtalt tid på første behandling. Legen ombestemte seg i gangen, dytte meg over på en annen behandler,"laser vil ikke ha effekt for deg" ????

Hvorfor ikke ta seg tid til pasientene, skape en relasjon, trygghet om at riktig behandling blir foreslått? Forklare, ta ansvar og vær tydelig, Det er greit å endre behandling, men gjør dette i samsvar med pasient f.eks med en prat i forkant. Må vise respekt også for min tid. Bortkastet tid for begge, betalt mye for ingenting. Konsultasjons prisen samsvarer ikke med hjemmesiden, lå mye over.
Styr unna, det er mange flinke hudleger I Oslo.

Grundig

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Var hos Lilleeng i går for årlig føflekksjekk (MoleMax)
Opplevde henne som grundig, hyggelig og tillitvekkende. Håper jeg får komme til henne om et år også, og hun oppfordret til å ikke nøle med å ta ny kontakt dersom jeg selv skulle legge merke til forandirnger i føflekker.