Bjørn E Bondevik

Hudlege

Hud og veneriske sykdommer

Autorisasjon (1989)

Oslo Syd Hudlegeklinikk Telefonnummer23 38 33 2023 38 33 ...
Holmlia Senter vei 1B, 4 etg 1255 Oslo
Bjørn E Bondevik er hudlege i Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Bjørn E Bondevik

Mirakelmannen

Klinikk: Dr. Bondeviks Hudklinikk Skrevet

I 2011 slet jeg med et hudproblem som ingen av hudklinikkene jeg gikk til kunne fikse, med de velmente behandlingene ble problemet bare værre og tilslutt var det så ille at det ikke gikk å fungere normalt i hverdagen.

Etter et tips fra en hudpleier som kjente Dr. Bondevik, fikk jeg time raskt og etter konsultasjon, behandling og god oppfølging ble hudmysteriet løst. Det var utrolig godt å komme til noen som hadde svar og løsninger når alt føltes håpløst ut, det er jeg utrolig glad og takknemlig for den dag i dag.

Veldig flink

Klinikk: Ovid Medisinke Klinikk Skrevet

Følte han var opptatt av mitt ve og vel. Innformerte hele tiden om hva som skulle skje.
Oppførte seg profesjonelt, dyktig og flink
Anbefales.

hyggelig og profesjonell :)

Klinikk: Dr. Bondeviks Hudklinikk Skrevet

Jeg oppsøkte bondevik klinikken i Januar 2014 for behandling med scurptra. Jeg var nervøs ettersom dette er en filler som ikke er mulig å fjerne dersom resultatet blir utilfredstillende. Derfor bruker jeg mye tid på å sjekke at legen er dyktig og kompetent.
Jeg følte meg ivaretatt på klinikken, og selve behandlingen var enkel og ikke ubehagelig på noen måte.

Etter behandlingen ble jeg nervøs igjen, etter som det så ut som jeg hadde fått alt for mye filler!!

Jeg gjorde likevel som jeg hadde fått beskjed om og masserte lett hver dag, og dessuten googlet jeg at det er mulig å manipulere sculptrabehandling i ettertid med massasje.

Etter en mnd så ble resultatet rett og slett veldig bra!!

Kommer gjerne igjen til Bondevik-klinikken :)