Dusan Duraj

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (1995)

Nevrolog Duraj A/S Telefonnummer73 91 15 9073 91 15 ...
Falkenborgvegen 9 7044 Trondheim
Dusan Duraj er nevrolog i Trondheim

Siste vurderinger av Dusan Duraj

Dyktig og forståelsesfull nevrolog!

Klinikk: Nevrolog Duraj A/S Skrevet

Har vært hos Dr.Duraj to ganger grunnet hodepineplager og må innrømme at han klarte å finne årsaken til smertene umiddelbart.

Han er empatisk, lyttende, bruker ganske god tid på undersøkelsen, og gir sin full oppmerksomhet under konsultasjon. Han er flink til å forklare hva han gjør under konsultasjon og tar betraktning til pasientens autonomi og selvvalg. Han diskuterer behandlingsalternativer og forklarer godt hensikten med du ulike valgene. Svarer på henvendelser umiddelbart og gir raske tilbakemeldinger hvis man lurer på noe.

Jeg er veldig fornøyd for å ha vært hos ham, og er takknemlig for høfligheten han forlot meg. Anbefales på det varmeste!

Tenker utenfor boksen og genuint opptatt av pasienten

Klinikk: Nevrolog Duraj A/S Skrevet

Har gått til Nevrolog Duraj i flere år. Opplever ham som empatisk, en som virkelig kan sitt fag og som tør tenke utenfor boksen. Mitt sykdomsdomsbilde er komplekst med flere overlappende diagnoser, men ikke en gang har jeg fått inntrykk av å være til bry. Til tross for fulle lister tar han seg like god tid hver gang, han lytter, forklarer, kommer med gode råd og har også fulgt opp mellom konsultasjonene når jeg har hatt en ekstra dårlig periode eller har vært under utprøving av nye medisiner. Mange kan nok oppleve ham som litt rar til å begynne med, det gjorde også jeg, men dette er en nevrolog som uten tvil er genuint opptatt av pasienten og dennes ve og vel. Til orinetering har de begrenset telefontid, men har en onlinetjeneste hvor man får raskt svar.

Tar seg tid og lytter

Klinikk: Nevrolog Duraj A/S Skrevet

Jeg opplever Duraj som en utrolig dyktig lege og spesialist. Han lytter, stiller oppfølgende spørsmål og forklarer på en god måte. Han setter opp god tid slik at man ikke føler man har det travelt før neste pasient skal inn. For første gang på lenge føler jeg meg sett og hørt! Ting jeg har måttet kjempe for hos fastlege ser han på som en selvfølge.

Helt ok førstegangs nevrolog

Klinikk: Nevrolog Duraj A/S Skrevet

Kanskje en av de "rareste" legene jeg har vært hos. Han var flink til å lytte, men kunne dessverre ikke hjelpe meg mer med mine problemer. Fikk beskjed om å gå ned i vekt og ble kalt for tjukk. Selv om jeg er tidligere topptrent og kraftig bygd. Han viste meg et par enkle øvelser som jeg skulle gjøre. Men føler at jeg aldri fikk svar og den hjelpen som jeg virkelig trengte.
Nedtur for min del, men han er en helt grei førstegangs nevrolog. For de av dere som aldri har vært hos en nevrolog før.

Knust

Klinikk: Nevrolog Duraj A/S Skrevet

Hadde jeg visst hvordan det var her,hadde jeg aldri dratt tilbake. Jeg tenkte det ble bedre andre gangen,men nei. Språkvansker,brydde seg mer om halvsøsken og hvor de var fra og oppfattet at han ikke ville høre.Det ble for mange misforståelser!