Geir Ketil Fostad

Geir Ketil Fostad er øre-nese-hals-lege i Levanger

Siste vurderinger av Geir Ketil Fostad

Ikke sympatisk

Klinikk: Sykehuset Levanger Skrevet

Legen oppleves som usympatisk og snakker overraskende lavt mtp. Spesialisering innenfor bl.a. hørsel. Virker negativ og sukker mye i løpet av samtale med pasient.

Trygg, forståelsesfull og kunnskapsrik

Klinikk: Sykehuset Levanger Skrevet

Har vært på konsultasjon til han helt siden jeg var i førskolealder, så har opplevd han både som barn og voksen, med og uten barn selv. Han har hatt de samme egenskapene hele veien. Stabil, trygg og kunnskapsrik.

Veldig fornøyd

Klinikk: Sykehuset Levanger Skrevet

Har gått til Fostad i om lag 25 år, og alle mine tre barn har gått til ham. En utrolig kunnskapsrik mann som vi har stor tiltro til. Aldri hatt problemer med å få time. Alltid fått god hjelp. Fostad har også vist stor velvilje til å se på de små, noe vi setter stor pris på.

Trygg og god lege

Klinikk: Sykehuset Levanger Skrevet

Gått til Fostad i snart 18 år. Ja, vanskelig å få tak i, men legen jeg har mest tiltro til og som kan jobben sin!

Sikkert flink

Klinikk: Sykehuset Levanger Skrevet

Sikkert flink.. Men hva hjelper det. 1.umulig å få tak i. 2. Ved "ikke svar" blir ØNH telefon blir satt over til sykehusets sentralbord, som igjen opplyser det de ikke tar i mot beskjed for ØNH. Hva er vitsen i å sette over telefonen da? 3. Fra henvising fra fastlege blir sendt til ØNH i Levanger tar det 8-9 mnd før du får time. Forkastelig hele gjengen. Fikk sendt ny hennvising til ØNH i Trondheim, der tok det 12 dager å vente. I tilegg svarer dem også på telefon.