Hans Petter Westby

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1984)

Hans Petter Westby Telefonnummer69 31 51 2069 31 51 ...
Kirkebrygga 2-4 1607 Fredrikstad
Hans Petter Westby er øyelege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Hans Petter Westby

Dårlig kommunikasjon

Klinikk: Hans Petter Westby Skrevet

Virker som han tenker "hvor mange pasienter kan jeg skvise inn i en time". Ingen kommunikasjon, føler deg avvist, sier hadet før du får sagt kake. Sur og grinete, måtte finne en ny som er rake motsetningen👍

Perfekt

Klinikk: Hans Petter Westby Skrevet

Veldig fornøyd, og behandlingen var perfekt , teknologien som brukes er nytt, og han kan forklare hvor eller hva er problemen

Informativ og direkte

Klinikk: Hans Petter Westby Skrevet

Han sløser ikke bort tiden, går rett på oppgaven og forklarer meget bra. Har vært hos han et par ganger og opplever han som en dyktig og kunnskapsrik øyelege.

Pålitelig

Klinikk: Hans Petter Westby Skrevet

Alltid imøtekommende, forklarende og ivaretar pasienten på en god måte. Jeg går til kontroll ca hvert halvår. Føler meg trygg og blir fulgt opp ifh til min diagnose.👍

Lite interessert, dårlig kommunikasjon, får jobben gjort.

Klinikk: Hans Petter Westby Skrevet

Brukt Hans Petter Westby over to år som øyelege, han får jobben gjort, men opplever han som noe vanskelig og kommunisere med, han virker lite interessert og lett irritabel. Følger ikke godt nok opp og sier bare hvordan du skal medisinere deg uten at du får det skriftlig om du ikke ber om det spesifikt.

Jeg har jo ikke blitt blind, så han får jo jobben gjort så det er jo det viktigste.
Kort ventetid når man trenger akutt time er positivt, noe vanskelig å nå gjennom på telefonen da det er dårlige telefon tider og forholde seg til.