Lars Haukeland

Klinikk Haukeland AS

• Ortopedisk kirurgi
  • Plastikkirurgi

1993

Klinikk Haukeland AS Telefonnummer32 82 83 0132 82 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Engene 116 3012 Drammen

Siste vurderinger av Lars Haukeland

Fantastisk!

Klinikk: Klinikk Haukeland AS Skrevet

Dr. Haukeland er en utrolig dyktig lege og jeg følte meg trygg fra første sekund. Han vet hva han gjør og det virker virkelig som han bryr seg om pasientene sine. Klinikk Haukeland kan anbefales på det aller varmeste! Her blir du tatt veldig godt vare på.

Trygt, god oppfølging, supert team

Klinikk: Klinikk Haukeland AS Skrevet

Ble brystoperert av Lars Haukeland. Han og hans team tok meg godt i mot, og jeg ble så utrolig godt tatt vare på under hele prosessen. Ble ringt av dr. Haukeland dagen etter for å høre hvordan jeg hadde det. Anbefaler Klinikk Haukeland på det varmeste.

God oppfølging

Klinikk: Klinikk Haukeland AS Skrevet

Anbefaler denne klinikken. God og konstruktiv veiledning. Nye og flotte lokaler. Den som bruker denne klinikken er i gode hender. Fornøyd kunde.

FANTASTIK utført bukplastikk

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

En meget dyktig og kunnskapsrik kirurg.
Hans evne til å skjønne hva man ønsker, skape tillit i alle ledd i prosessen og sist men ikke minst- resultatet av hans arbeide var helt strålende!

Jeg anbefaler ham på det sterkeste!

Hilsen meget fornøyd pasient - både Pre og Post operativt!

Superdyktig kirurg

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Jeg fikk gjennomført brystreduksjon da han jobbet på Drammen Private Sykehus / Teres Drammen, for noen år siden.
Resultatet ble veldig bra. Hyggelig mann og beroligende. Følte meg trygg fra start til slutt.
Jeg fikk dessverre noen komplikasjoner, men han fulgte meg tett opp i tiden etterpå og var kun en telefon/epost unna.
Anbefales!