Manuel Mendoza

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (2002)

Manuel V. Mendoza Telefonnummer941 73 040941 73 0 ...
Glommengata 55 2211 Kongsvinger
Manuel Mendoza er psykiater i Kongsvinger

Siste vurderinger av Manuel Mendoza

Både og

Klinikk: Manuel V. Mendoza Skrevet

Sitter igjen med et blandet inntrykk etter avsluttet behandling. På den ene siden opplever jeg ham som velmenende, observant og en som tilpasser behandlingen etter pasientens behov. På den andre siden ganske bastant og uforutsigbar. Det kan være vanskelig å oppklare misforståelser som oppstår når han trekker konklusjoner på manglende grunnlag. Ofte føltes det tryggere å jatte med for å unngå konflikt eller bli karakterisert som vanskelig. Oppfatter han også som lite faglig oppdatert. Likevel er jeg relativt fornøyd både med medisinering som fungerer godt, og med deler av veiledningen.

Ikke fornøyd

Klinikk: Manuel V. Mendoza Skrevet

Jeg har aldri følt meg mer overkjørt og misforstått. Følte at denne legen hoppet på konkusjoner og ikke hadde satt seg inn i min journal.

Meget dyktig!

Klinikk: Manuel V. Mendoza Skrevet

Jeg ble møtt på en profesjonell, men samtidig meget medmenneskelig og forståelsesfull måte. Viser stor respekt,og er tilstede for sin pasient. Følger opp på en god måte. Inngir trygghet og tillit. Er tilgjengelig for sin pasient.

Beste jeg har hatt.

Klinikk: Manuel V. Mendoza Skrevet

Kunne ikke hatt en bedre.

Følger opp, er bare å sende sms, eller ringe, om det skal være noe, utenom den timen en har.