Øystein Shahin Eskeland

Øystein Shahin Eskeland er øre-nese-hals-lege i Frogn

Siste vurderinger av Øystein Shahin Eskeland

Meget fornøyd

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Veldig dyktig og profesjonelle lege, fikk godt forklart om hvordan og hva som skulle utføres, og det var jeg meget fornøyd med.

Hyggelig og faglig sterk lege!

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Har gått til Eskeland de siste to årene, og har aldri hatt en dårlig erfaring. Han tar seg god tid, og lytter når man forteller. Han viser god forståelse for pasienten sine behov og bekymringer. I tillegg fremstår han som veldig trygg, og han har definitivt peiling på det han driver med. Anbefales på det sterkeste!

Veldig trygt

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Den kontakt jeg har hatt gjennom årene, veldig grundig, trygt og en følelse av svært stor faglig dyktighet-

Vanskelig å kontakte

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Kunne ikke kontaktes i telefontiden 26.02.2018. Ved 5 forsøk på å ringe med 10 min intervaller ble det bare lagdt på røret etter første ringetone.

Vi beklager veldig at du opplevde dette. Mandag etter vinterferien hadde vi veldig stor pågang. Telefonsentralen vår takler bare 6 innkommende samtaler samtidig. Dette jobber vi med å utbedre. Vi kan også nås via: Helserespond app eller https://helserespons.no/internettbestilling/ore/ eller SMS til 2097, start medling med øre, navn og fødselsdato og hva det gjelder. Mvh Drøbak Øre Nese Hals

Besvart av Øystein Shahin Eskeland

Fikk hjelpen jeg trengte

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Har skrevet en negativ omtale her tidligere, men det viste seg at jeg tok feil og legen hadde rett. Hadde dratt hit igjen.