Øystein Shahin Eskeland

Drøbak ØNH AS

Øre-nese-halssykdommer

2000

Drøbak ØNH AS Telefonnummer64 90 59 2064 90 59 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgt. 27 1440 Drøbak
Øystein Shahin Eskeland er Øre-nese-hals-lege i Frogn

Siste vurderinger av Øystein Shahin Eskeland

Vanskelig å kontakte

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Kunne ikke kontaktes i telefontiden 26.02.2018. Ved 5 forsøk på å ringe med 10 min intervaller ble det bare lagdt på røret etter første ringetone.

Vi beklager veldig at du opplevde dette. Mandag etter vinterferien hadde vi veldig stor pågang. Telefonsentralen vår takler bare 6 innkommende samtaler samtidig. Dette jobber vi med å utbedre. Vi kan også nås via: Helserespond app eller https://helserespons.no/internettbestilling/ore/ eller SMS til 2097, start medling med øre, navn og fødselsdato og hva det gjelder. Mvh Drøbak Øre Nese Hals

Besvart av Øystein Shahin Eskeland

Fikk hjelpen jeg trengte

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Har skrevet en negativ omtale her tidligere, men det viste seg at jeg tok feil og legen hadde rett. Hadde dratt hit igjen.

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Ble kalt inn til time nesten helt presis(!!). Under konsultasjonen tok han seg god tid, og man merket at han visste hva han drev med. Oppfattes som kunnskapsrik og hyggelig. Fant egentlig ingen negative bemerkninger på legen.

Vær OBS på at om du kommer med kredittkort blir det avvist og du blir tvunget til å betale 55kr i fakturagebyr.

Meget fornøyd!

Klinikk: Drøbak ØNH AS Skrevet

Denne legen ga meg hjelp der andre ikke kunne hjelpe.
Etter tett nese i flere år med dårlig natte søvn, kan jeg nå våkne uthvilt og nesen krangler kun en sjelden gang i motsetning til hver dag og natt tidligere.
Var avhenging av ortrivin daglig, men etter Eskeland sin hjelp har jeg ikke brukt ortrivin siden.
Anbefales :-)

Undersoekte grundig.

Har riktignok bare vaert hos Dr. Shahin Eskeland en gang men
inntrykket er positivt. En hyggelig lege, som undersoekte ordentlig og var lett aa kommunisere med.