Reidar Alexander Vigen

IbsenSykehuset Gjøvik, Nimo-klinikken

Plastikkirurgi

2008

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer477 76 700477 76 7 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Nimo-klinikken Telefonnummer31 30 09 1131 30 09 ...
Øvre Storgate 4-6 3018 Drammen
Reidar Alexander Vigen er plastikkirurg i Gjøvik og Drammen

Siste vurderinger av Reidar Alexander Vigen

Usedvanlig dyktig

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Jeg er en mann på 40 år som vil kalle meg hobbykroppsbygger. Jeg har en bra bygd atletisk kropp, men har uheldigvis lagt på meg fettreserver på steder det ikke nytter å slanke bort.
Kan legge til at jeg er relativt kresen og det gjorde jeg ville finne en kirurg som hadde faglig innsikt.Litt kunsterisk evne. En som forstod kroppsfysiologien til en som bygger muskler og ikke minst anatomien.
Etter mye leting fant jeg plastikk kirurg Reidar Alexander Vigen.
Fikk umiddelbart inntrykk at Dr.Vigen ikke bare var en erfaren og dyktig kirurg, men han hadde også gode mennesklige egenskaper. Gjennom hans forklaring imøtekom han meg på en trygg og god måte som gjorde at jeg forstod han var opptatt av at jeg skulle føle meg trygg og bli fornøyd med resultatet.
Han beroliget meg da jeg var forventningsfull og nervøs.
Jeg ble operert og ble så godt imøtekommet av hele teamet ved Ibsensykehuset avd Gjøvik.
Ble snakket med og beroliget hele veien. Fikk til og med mat på senga etter jeg var ferdig operert.
De var veldig nøye på at min recovery skulle bli bra.
Skulle det være noe som helst fikk jeg både nummer direkte til kirurgen Dr.Vigen og ble også oppringt av sykepleier i etterkant av inngrepet.
Helt utrolig! En alletiders opplevelse. Hadde det bare vært like koselig å vært på sykehus som her!
Resulatet var ikke bare ok, men jeg ble mer enn fornøyd. Vil med dette fortelle dere andre at om dere skulle tenke på å bli fettsugd som meg selv, er
det en faglig dreven og utrolig snill plastikk kirurg og hans team ved ibsensykehuset i Gjøvik kanskje noe å kontakte. Jeg ble hvertfall rå fornøyd!

Kunnskapsrik, dyktig og effektiv.

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

For en dyktig og dedikert lege!
Jeg opplevde Alexander som rådgivedne og dyktig lege, med god etikk.
Hans hjelp og kunnskap har gitt meg resultater jeg ikke trodd var realistiske og samtidig gjort hverdagen min langt bedre.
Anbefales på det sterkeste !

Trygg, troverdig og imøtekommende!

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Etter en nøye og veloverveid avgjørelse om å få lagt inn brystimplantater,begynte jeg å lete etter en kirurg og behandlingssted som samsvarte med mine verdier og forventninger. Valget falt på Ibsensykehuset avd. Gjøvik. Allerede i resepsjonen ble jeg tatt meget godt imot av Eva Børresen. Hun var hjelpsom og fremsto med stor empati og omsorg. Jeg kom inn til Dr.Vigen og ble tatt imot med oppriktig interesse og seriøsitet. Vi hadde en fin samtale,han informerte grundig om ulike alternativer og undersøkte meg. Hans erfaring og verdisyn var helt avgjørende for meg og de valgene jeg skulle ta. Resultatet av konsultasjonen ble at jeg ville gjennomføre en operasjon og få lagt inn implantater. Etter to svangerskap,masse amming og vektnedgang hadde jeg behov for å få tilbake fasong og litt fylde i brystene. Operasjon ble avtalt og på operasjonsdagen ble jeg tatt imot med samme imøtekommenhet og trygghet som ved konsultasjonen. Sykepleierne, anestesilege og Dr.Vigen geleidet meg på en fantastisk måte gjennom hele tiden jeg var der. De brukte tid på meg, svarte på spørsmål og hadde stor omsorg for meg som pasient og medmenneske! Resultatet er sålangt helt suverent! Dr.Vigen tok seg god tid til en prat før avreise og både han og sykepleier Ødegård forklarte nøye om hvordan jeg skulle få en best mulig rekonvalenstid.Takk for super behandling. Tillit, trygghet og omsorgen dere viser er fantastisk!

Tar godt vare på Pasientene sine

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Jeg har blitt operert av Dr Vigen 2 ganger. Bukplastikk og Brystreduksjon med løft. Han er utrolig flink og litt av en perfeksjonist. Han gjorde så jeg følte meg veldig trygg og sikker på ett Bra resultat. Allerede nå1 mnd etter Bukplastikken ser magen fantastisk ut. Brystene mine har jeg ikke sett sikkelig enda for de er ganske ferske. Men det lille jeg ser så er det wow faktor. Jeg gleder meg til å se det endelige resultatet.
Jeg kan anbefale Dr Reidar Alexander Vigen.

Det kunne vært en ide om Sykehuset laget ett skriv med generell info etter inngrep. Slik som Tape skifte, Dusjing, hvor lenge en skal /bør benytte kompresjonstøy, neste kontroll osv. Det er litt vanskelig å huske all denne informasjonen en får før utskriving/hjemreise.

Men om jeg har hatt spørsmål og ringt til klinikken, har jeg alltid fått svar på det jeg lurer på så har følt meg trygg.

Så til hele Teamet på Ibsensykehuset avd Gjøvik. Tusen takk dere er ett flott team :-)

Svært dyktig kirurg!

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Alexander Vigen er en meget flott person. Jeg var så heldig å få møte Alexander på en konsultasjon for et brystløft.

Jeg fikk direkte tillit til han.

- Han er engasjert, seriøs og omsorgsfull. Nå, to uker etter brystløftet er jeg veldig godt fornøyd med resultatet.
Hadde aldrig trodd det skulle bli så bra. -Vigen er virkelig en perfeksjonist!

Mine varmeste anbefalinger.