Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen

Alexander Vigen

Profilbilde av plastikkirurg Alexander Vigen
Plastikkirurg

Om

Dr. Alexander Vigen er overlege med PhD og spesialist innen plastikkirurgi. Han har lang erfaring med brystkirurgi, ansiktskirurgi og kroppsformende kirurgi. Spesialområdene hans inkluderer estetisk brystkirurgi, bukplastikk etter vekttap eller fødsler, fettsuging og fettransplantasjon, samt øyelokkirurgi og ansiktsløft.

Dr. Vigen har jobbet som plastikkirurg siden 2011 og har vært overlege siden 2016. Han reiser jevnlig til kurs og konferanser rundt om i verden og er medlem av ISAPS (International Society for Aesthetic Plastic Surgery). Han har også fått internasjonal erfaring ved opphold hos kjente plastikkirurger.

Dr. Vigen er opptatt av å kombinere plastikkirurgi og kosmetisk medisin for best mulig resultat for pasientene. Han er sertifisert for Restylane, har deltatt på flere internasjonale kongresser, og har også vært foredragsholder på internasjonale plastikkirurgikongresser. Han har utdannelse fra NTNU og har jobbet ved sykehus i Norge og privatklinikker.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer962 04 000962 04 0 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Alexander Vigen er plastikkirurg i Oslo og Gjøvik

Siste vurderinger av Alexander Vigen

God kommunikasjon og trygghet

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Opererte nedreøyelokk hos Alexander . Veldig fornøyd med konsultasjon og oppfølging før og etter operasjon . kjempe fornøyd med resultat .
Dyktig og presis kirurg.
Anbefales !

Professionell og hyggelig

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Kan absolutt anbefale denne klinikken! Veldig flinke ansatte som har god kunnskap om faget. Jeg har fått en brystforstørrelse med B Lite Implantater og jeg er veldig fornøyd med det estetiske resultatet. Akexander har vist forståelse for ønskene mine og har faktisk oppnådd et resultat som ligger langt over mine forventninger. På Nordstrandklinikken blir man godt ivaretatt. Jeg er meget fornøyd med hele teamet. [Navn fjernet av moderator]

Enestående opplevelse

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg fikk utført Lipo360 med Vaser hos Alexander Vigen, og kunne ikke bedt om en bedre kirurg. Opplevelsen var veldig hyggelig fra første stund, og jeg fikk en svært god konsultasjon som gjorde at valget falt på Nordstrandklinikken fremfor noen andre. Det er bare noen uker siden operasjonen, men jeg ser allerede at Alexander har et godt øye for detaljer og jeg gleder meg til kroppen er 100% ferdig helet. Hele teamet på klinikken er dessuten kjempehyggelige og imøtekommende! Anbefales på det varmeste.

Alexander Vigen er veldig imøtekommende og virkelig interessert i dine ønsker. Han bruker god tid og er så hyggelig.

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Etter tre barnefødsler hadde jeg fått stygg mage med stort overheng. Dette hadde plaget meg i mange år. Så var det nok og jeg bestilte mageplastikk i september 2023. Jeg ble så godt mottatt at jeg var ikke nervøs i det hele tatt. Alle som jobber der er helt enestående. God oppfølging hele vegen,og resultatet er fantastisk! Jeg har fått et nytt liv! Tusen takk Alexander 🥰du er kjempeflink 👍

Terningkast 6 på alle parameter!!

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Velg Nordstrandklinikken og Aleksander Vigen! En kirurg som skiller seg ut i mengden! Profesjonell, trygg, faglig dyktig og med spisskompetanse i sitt fag.

Jeg ønsket å re-operere en brystforstørrelse fra 2009 som ble lagt utenpå brystmuskelen høsten 2023. Jeg opplevde at huden var strekt med tiden og brystene var ikke lenger naturlig i utseende. Jeg ønsket ikke større bryst, og ei heller arr utover snittet under brystet. Med andre ord en nærmest umulig oppgave selv for den dyktigste!
Jeg gjorde grundig research hos tre lignende tilbydere i Oslo markedet. Fra første øyeblikk opplevde jeg en faglig tyngde og spisskompetanse hos Dr.Vigen som jeg ikke hadde opplevd ved de tidligere konsultasjonen i Oslo. Det er først når Dr. Vigen tar deg igjennom prosessen i forkant av operasjon at du forstår hva som skiller han fra andre kirurger. Med sin rolige, lune og jordnære personlighet gir han deg et realistisk innblikk i hvilke estetisk resultat du kan forvente. Ut i fra det utgangspunktet du har. Utrolig tillitskapende i dialogen med deg som kunde.
Og woooow jeg fikk de brystene jeg ønsket meg: estetisk vakre, ute arr, en aning større med dog naturlig i uttrykket. Jeg er utrolig imponert og fornøyd. At han har erfaring med rekonstruksjon i bunn av karrieren sin kommer tydelig til uttrykk! Dette er arbeid utført av den beste i bransjen!

Oppsummert står Nordstrandklinikken for lang erfaring, faglig kompetanse, fokus på kundens individuelle behov, fleksibel og ikke minst en oppfølging i etterkant som bidrar til at du opplever deg ivaretatt som menneske og ikke bare kunde. Ukedag som helg.

Nordstrandklinikken med Dr. Aleksander Viken og hans fantastisk hyggelige team anbefales på det sterkeste om du ønsker å bli vurdert ut i fra ditt unike behov! Med og av de beste!

Veldig imponert kunde: kritisk perfeksjonist og nærmest umulig å gjøre fornøyd. Dr. Vigen klarte det!