Reidar Alexander Vigen

IbsenSykehuset Gjøvik, Nordstrandklinikken

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2008)

IbsenSykehuset Gjøvik Telefonnummer477 76 700477 76 7 ...
Tordenskjoldsgate 13-15 2821 Gjøvik
Reidar Alexander Vigen er plastikkirurg i Gjøvik og Oslo

Siste vurderinger av Reidar Alexander Vigen

Ivaretatt

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg har ved flere anledninger benyttet meg av dr Alexander en helt fantastisk lege alltid ivaretatt på best mulig måte utrolig dyktig og alltid med det beste resultat.
En superdyktig fagperson som jeg varmt kan anbefale
Mvh [Navn fjernet av moderator]

Utrolig fornøyd med resultat og oppfølging!

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg har nylig tatt brystløft med protese hos Dr. Vigen. Kjempefornøyd fra konsultasjon til ferdig resultat. Utrolig dyktig, og jeg har følt meg godt ivaretatt hele veien, også av de øvrige ansatte. Vil varmt anbefale Nordstrandklinikken videre!

Yter god service og utrolig dyktig

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer fornøyd etter å ha tatt full bukplastikk på Nordstrandklinikken gjennomført av Alexander!! Super service fra konsultasjon til oppfølging etter operasjonen… og det er bare en ting å si om resultatet-AMAZING!😊 Vil også nevne at resten av personalet er superhyggelige😁

Kunnskapsrike, trygge og ærlige

Klinikk: Nordstrandklinikken Skrevet

Mitt første inntrykk i møte med klinikken helt tilbake til 2018 var at de ansatte var kunnskapsrike og trygge i sitt fagfelt. Jeg har nylig vært innom for ansiktspleie som ble utført av Kristin. Jeg fikk tilpasset behandling til min hud og mange gode tips og råd underveis. Hadde også nylig en nedre øyelokk kirurgi utført av Alexander og er storfornøyd med resultatet. På Nordstrand blir du møtt med vennlige fjes og hjelpsomme ansatte. Gode på å ivareta og trygge deg igjennom behandling.

Veldig fornøyd med resultatet

Klinikk: IbsenSykehuset Gjøvik Skrevet

Jeg tok brystimplantater via armhulen hos Ibsensykehuset på Gjøvik, hos kirurg Vigen. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og behandlingen jeg fikk hos dem. Vigen kom med gode anbefalninger om hva som vil se best ut på meg, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet. En av grunnene til at jeg er så fornøyd er nettopp på grunn av god veiledning til blant annet å ta implantater via armhulen. Arrene under armhulen vises nesten ikke, og på meg ville arr under brystet blitt mye mer synlig. Anbefaler han på det varmeste.