Marjan M Mikkelsen

Marjan M Mikkelsen er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Marjan M Mikkelsen

Veldig sympatisk person

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Marjan Mikkelsen er et funn av en nevrolog! Hun er lett tilgjengelig, noe jeg vet mange sliter med - å få tak i sin nevrolog. Hun ringer alltid tilbake og det er ikke lang ventetid hvis man trenger en time. Veldig sympatisk, vennlig og flink! Kan anbefales på det varmeste!

Trygt og godt møte med Marjan!

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Jeg har slitt med smerter lenge og ventet lenge på hjelp i det offentlige. Marjan tok meg raskt inn til konsultasjon, noe som var helt fantastisk. Hun har brukt god tid på å sette seg inn i historikken min og viste god forståelse for utfordringene mine. Hun fulgte meg også godt opp over tid og sammen fant vi gode løsninger som lindret migrenen min. Anbefaler henne sterkt!

Ingen empati

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Etter å ha slitt alene med migrene hele livet, gledet jeg meg til å få hjelp. Stod på venteliste i 6 mnd. Innen dette hadde jeg funnet mye hjelp og info i podcast med intervju med Tina Poole og the Migraine World Summit. Anbefales!

Nevrologen avbrøt på en meget frekk og avvisende måte. Virket redd og kontrollert, kald og uinteressert. Var mest opptatt av at jeg ikke passet inn i skjemaet hennes. Da jeg sa at jeg var i for-fasen av migreneanfall og at lyset på kontoret hennes gjorde vondt, svarte hun ikke før jeg sa det den tredje gang. Hersketeknikk. Hva med å endre på lyset siden du har med lyssky nevrologiske pasienter å gjøre dagen lang? Ikke vanskelig å skru ut lysstoffrør og sette inn andre lamper.

Jeg forstår at empati og hodepinesykdommer ikke er prioritert innen medisin (noe som er sprøtt, siden hvert 7. menneske sliter med denne grusomme sykdommen) men å være imøtekommende og lyttende for å skape tillit og får forståelse og en god dialog, er første bud når du har med mennesker å gjøre. Jeg gikk derifra meget frustrert, fikk et to-dagers migreneanfall med sterke smerter og oppkast. Fikk ingen hjelp og ble motløs. Styr unna!

Kunnskapsrik, empatisk, kan være litt kort

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Først vil jeg si at jeg har fått god hjelp og oppfølgning etter å ha gått hos henne i flere år.

Kjenner meg igjen i de øvrige vurderingene her, både de gode og de dårlige. Legen kan være litt kort og skjematisk opptatt av å kartlegge migrenen. Og ja, hun avbryter hvis man babler for mye. Sånn er jo mange leger.

Hvis du klarer å se forbi det, vil du oppdage en ematisk og kunnskapsrik lege, som virkelig tar deg på alvor. Glimt i øyet har hun også.

Hyggelig,rolig. Dedikert, tålmodig.

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Jeg har vært flere ganger på konsultasjon med Marja M.M og jeg har det beste inntrykket hver gang. Veldig oppmerksom, lytter til deg og trøster deg. Hun kan se hva man føler når hun bare ser deg, og hun spør meg om jeg er bra, om jeg er trist og hun viser mye forståelse for hodepine jeg har så ofte. Hun prøver alt hun kan for å hjelpe meg. Hun er også en person som får meg til å føle meg rolig.