Marjan Makki Mikkelsen

1 vurdering

Siste vurderinger av Marjan Makki Mikkelsen

Snill og rolig

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Høflig snill og veldig godt oppdatert på migreneproblematikk. Tok seg god tid og jeg får 30 stikk med botox i hele hodet og nakken og beste resultat så langt .

Første møte med ny lege i dag

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Konsultasjonen gjaldt utredning for mulig polynevropati.
Ble først mottatt av veldig vennlig legesekretær.
Etter litt venting, ble jeg mottatt av legen som også var vennlig og meget grundig og ga et godt inntrykk.
Legen var opptatt av å berolige meg da hun så jeg var bekymret.
Hun var så grundig at jeg måtte forlenge parkeringen via EasyPark appen.
Det ble også tid til litt spøk, og kort om mine barn og mitt barnebarn. Videre oppfølging/nærmere utredning.

Respekterer deg ikke som pasient du blir ikke sett og hørt på dine premisser. En ubehagelig opplevelse.

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Hilste med et helt slapt håndtrykk....Virket stresset, sur og utolmofig. Avbrøt meg fort og nærmest Sint da jeg beskrev mine plager. Hun skulle ha det ryddig skjematisk nærmest. Slik er ikke mine plager det er en eneste suppe av hodepiner, synsforstyrrelser som flyter i hverandre. Jeg unnskylde meg til og med da hun ble sint. Fikk ikke tatt opp det jeg var opptatt av fullstendig overkjørt. Skulle ikke værtjeneste men ble henvist Ullevål pga en dårlig periodepå flere måneder hvor sidesynet falt ut i 10 dager. Det har hent før ble da innlagt på Ullevåll det ble tatt svært alvorlig. Hun ville ikke høre om det, avbrøt meg igjen. Følte meg ikke sett, hørt og respektert men fullstendig overkjørt. Har jobbet i mange år i helsevesenet, slik behandler man ikke en pasient. Det var en ubehagelig opplevelse. En lege som minner meg om visse gamle sykehusleger hvor avstanden mellom lege og pasient blir for stor. Hvor pasienten knapt fikk sagt noe. Sånn burde det ikke være å være pasient i 2018. Passer nok bedre til forskning. Viste ikke et glimt empati. Og jeg er usikker på den faglige dyktigheten ikke minst. Avbestiller neste time. Ikkedra hut. Finnes mange koselige, varme og dyktige leger, men hun er ikke en av dem. Jeg er for dårlig til å utsettes for en slik lege. Fikk ikke mindre vont i hodet....

verste nevrolog:((((

Klinikk: Oslo Nevrologi Senter Skrevet

Ikke opplevd. Ikke lytter til pasienten, ikke oppmerksom. Fungerer i henhold til spørreskjema (ja eller nei). Ingen utstyr, dårlig kontor. Utenlandsk kvinne med norsk etternavn. Jeg anbefaler ikke noen. Dette er den verste legen i alle mine 40 år.