Caroline Becker

Aleris Frogner

Fødselshjelp og kvinnesykdommer

Autorisasjon (2008)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Caroline Becker er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Caroline Becker

Profft og enormt bra oppfølgning

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo Skrevet

Dette er en klinikk med hyppig oppfølgning, meget korte ventetider og proff personale fra sykepleiere til leger. Dette passet vårt behov utmerket og vi kan anbefale Hausken på det sterkeste til andre par med behov for IVF.

Caroline forstod mine behov og mine bekymringer godt og fikk meg beroliget hver det var noe. Jeg følte at ingen spørsmål var dumme og følte meg så godt ivaretatt både av lege, resepsjonister, embroyloger og
sykepleier Christine.

Strongly Recommended

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo Skrevet

Clinic Hausken made it happen for us. The staffs we came in contact with were without exception very professional, knowledgeable & massively caring. Their attention to details is very keen, they change protocols for best results precisely. Clinic Hausken indeed offers good & quality service, we are grateful & we strongly recommended this clinic to couples who like us have a difficult times in conceiving.

Føler meg så godt ivaretatt

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo Skrevet

Profesjonelle folk som virkelig vet å ta vare på pasientene sine. Fantastisk god hjelp har vi fått hos dere

Veldig fornøyd

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo Skrevet

Vi er veldig fornøyde med hjelpen vi har fått hos Klinikk Hausken, og har fått gode og kunnskapsrike råd gjennom hele behandlingsforløpet.

For en flott samling av mennesker på ett sted

Klinikk: Klinikk Hausken Oslo Skrevet

Vi er takknemlige for all hjelp vi har fått hos klinikk Hausken Lysaker. Bare blide og imøtekommende mennesker i alle ledd, med gode løsninger og tilstrekkelig informasjon.