Profilbilde av gastroenterolog og indremedisiner Tiberiu Nicodemus

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2010)

Siste vurderinger av Tiberiu Nicodemus

Flink, betryggende og kunnskapsrik.

Klinikk: Privatklinikken i Skien Skrevet

Vil takke for en god og trygg opplevelse ved både coloskopi og gastroskopi. Coloskopien var ganske utrolig helt smertefri, dere var utrolig dyktige og forklarende under hele undersøkelsen og jeg følte meg fullstendig i trygge hender. Gastroskopien gikk også utrolig bra da jeg følte meg så ivaretatt og i de beste hender, forsiktig og forklarende og dyktig under hele undersøkelsen. Så jeg takker så mye og dere er utrolig dyktige 😀

Blid,morsom,men veldig trygt!

Klinikk: Privatklinikken i Skien Skrevet

Jeg var veldig nervøs og redd...
Men alt ble borte da jeg kom inn og ble tatt imot av ei blid og hyggelig jente😂 Jeg hadde med kona som støtte..men spurte om de kunne ta henne også, svarte hun kjapt at her er det to for en😄
Nicodemus var bare så dyktig det er mulig å være i en sånn jobb, så jeg ser faktisk fram til neste gang om tre år🤣

Trygt og hensynsfullt

Klinikk: Privatklinikken i Skien Skrevet

Jeg har hatt gastroskopi to ganger tidligere og det var veldig ubehagelig, men hos Tiberiu var det smertefritt. Han vet virkelig hva han gjør og han forklarte hele veien hva han gjorde og hva han så. Hendene hans er snille og jeg følte meg helt trygg og etter undersøkelsen følte jeg at alt han sa stemte. Dette er legen jeg har ventet på!

Følte trygghet og tillit.

Klinikk: Privatklinikken i Skien Skrevet

Vil få takke for god behandling ang. coloscopi 12. august 20020.
Merket det fine samarbeidet med de som jobbet rundt meg under undersøkelsen. Dette gjorde at jeg følte en trygget og tillit, ble rolig og avslappet. Fikk god informasjon og svar på mine spørsmål, dette er veldig viktig for meg. Grunnen er at jeg for en del år siden fikk operert bort 23 cm. av tykktarmen på grunn av en kreftsvulst, dette har gått bra med etterkontroller ved Sykehuset Telemark. Siste gangene har jeg vært hos Tiberiu Nicodemus og har vært fornøyd hos han, fortsetter derfor på Privatklinikken i Skien. Vil også takke for god oppfølgning.

Trygg atmosfære

Klinikk: Privatklinikken i Skien Skrevet

Her blir du møtt av trivelige lyse lokaler og hyggelig betjening som informerte godt.
Ble vidre tatt imot av lege til tiden og henvist til egen garderobe med alt du trenger.
Under undersøkelsen informert om funn underveis og hvilke tiltak man skal utføre, og alt ble gjennomført i rolig tempo og oppmerksomhet på pasient ( meg )
Lett tilgjengelig og kort ventetid
Vil absolutt anbefale klinikken for andre pasienter