Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

Profesjonell og svært dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Opplevelsen har vært usedvanlig bra fra konsultasjon, operasjon og oppfølging. Dyktig, profesjonell og svært behagelig kirurg i topp klasse.

Profesjonell og ærlig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Gjorde halsløft og nedre ansiktsløft hos Hilde Bjærke og er veldig fornøyd med resultatet. Hun var ærlig med meg angående hva jeg kunne forvente, noe som var viktig og veldig riktig for meg.

Kan trygt anbefale både henne og Cosmo Clinic.

Profesjonell og teknisk dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

En kollega som hadde vært hos Hilde Bjærke anbefalte henne på det varmeste, og det var en god anbefaling. Jeg har har fått uført face- og halsløft og er superfornøyd med resultatet. Det er nesten utrolig, jeg hadde det som noen kaller turtleneck og alt "overskuddet" av hud etc. under haken er borte. Nå kan jeg nyte sommeren uten høyhalsede gensere og skjerf i halsen. Jeg fikk god og forståelig informasjon om hva som skulle skje før, under og etter operasjonen. Det var lite smerter etter operasjonen og jeg ble fulgt nøye opp.

Empatisk og faglig dyktighet

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Spurte en bekjent som er operasjon sykepleier om hvem hun ville anbefale hvis jeg for eksempel fjerne rynker rundt øynene.
Hun anbefalte dr Hilde Bjærke som hun opplevde som en meget dyktig plastisk kirurg.
Etter å ha tenkt tanker som skal en ikke eldes på en helt naturlig måte, så bestemte jeg meg for å hvert fall ta en konsultasjon hos dr. Hilde Bjærke.
Det hun anbefalte var ansikts/halsløft. Opplevde det som veldig tillitsvekkende at hun gav sin vurdering ifht hva som ville være mest naturlig for mitt fjes.
Og at hun hadde svar på alle mine spørsmål. Spørsmål som hun besvarte på en profesjonell og empatisk måte, bedre kan det ikke bli.
Konsultasjonen gav også en grundig og realistisk gjennomgang av hele prosessen, noe som jeg satte stor pris på.
Fikk til og med visittkortet til dr. Hilde Bjærke med beskjed om at lurte jeg på noe så kunne jeg bare ringe!
Og resultatet, jeg ble storfornøyd! Faktisk så angrer jeg nå på at jeg ikke tok dette inngrepet for flere år siden.
Hele prosessen fra begynnelsen til slutt meget bra. Dyktige folk fra resepsjonisten, anestesilege, operasjonssykepleier og personalet på oppvåkningsrommet. Dessuten delikate omgivelser og en klinikk som ligger meget sentralt

Fantastisk resultat!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Etter grundig research var Cosmo Clinic den eneste klinikken i Norge jeg på forhånd vurderte som aktuell får å få gjennomført halsløft/facelift. Hilde Bjerke regnes som en av de dyktigste kirurgene innenfor sitt felt. Resultatet overgår likevel mine forventninger, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Hilde Bjerke har utvist en profesjonalitet og dyktighet som er svært imponerende, og jeg har bare lovord å si om henne. Det gjelder selvfølgelig det fantastiske resultatet, men også hennes evne til å se og vareta pasientenes behov både i forkant og i etterkant av operasjonen er beundringsverdig. De gangene jeg nå i etterkant har lurt på noe, har hun gitt umiddelbar tilbakemelding, noe jeg har opplevd som veldig trygt (samtidig som jeg har lurt på hvordan det er mulig til enhver tid å være så «på»). Jeg fikk samtidig utført øyelokkoperasjon, og jeg vil på det varmeste anbefale Cosmo Clinic.