Cosmo Clinic AS

Sandakerveien 114 b 0484 Oslo

Siste vurderinger av Cosmo Clinic AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg kan anbefale Thomas Berg 100 prosent når det gjelder brystforstørrelse. Han tar seg god tid på første konsultasjon, og jeg følte meg godt ivaretatt helt fra starten. Hver gang jeg sendte epost med alle mine spørsmål, etter operasjonen, svarte han. Det var betryggende. Han gir anbefalinger ut fra sin kunnskap og erfaring. Resultatet er perfekt. Jeg er superfornøyd, og nøler ikke med å anbefale han videre.

Lege: Thomas Moe Berg Skrevet

Jeg kom til Dr.Berg med ikke bare små bryster, men bryster som var ganske så forskjellige i størrelse og det var godt over en cm i forskjell. Nå i dag sitter jeg med det jeg vil kalle perfekte bryst. Fin størrelse og bryster som ser like ut.

Følte seg så trygg og godt ivaretatt fra første konsultasjon og hele veien ut. God veiledning i form av hva som passer best og hva som gir best resultat!

Ser du etter en lege som tar seg tid, skapet tillit og ikke minst gjør mesterverk så bør du absolutt velge dr.Berg!

Profesjonell og ærlig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

Gjorde halsløft og nedre ansiktsløft hos Hilde Bjærke og er veldig fornøyd med resultatet. Hun var ærlig med meg angående hva jeg kunne forvente, noe som var viktig og veldig riktig for meg.

Kan trygt anbefale både henne og Cosmo Clinic.

Det beste valget for meg - en veldig fin prosess fra A til Å

Lege: Marius Solli-Nilsen Skrevet

Jeg fikk utført bukplastikk med sammensying av magemuskler hos Marius Solli Nilsen ved Cosmo clinic. Jeg var hos andre klinikker først, men etter konsultasjonen hos Solli-Nilsen, var jeg ikke i tvil. Der en annen klinikk var opptatt av å gjøre mindre enn det som kanskje var nødvendig, for å få ned prisen, var Solli-Nilsen tydelig på hva som burde gjøres for å få et godt resultat. Jeg syns dessuten han var veldig behagelig og ålreit å prate med; jeg opplevde at han tok seg tid til å lytte til de bekymringene jeg hadde, og og jeg endte opp med å velge Solli-Nilsen og Cosmo clinic. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. Jeg var veldig nervøs i forkant av narkosen og ble møtt med forståelse og tålmodighet hele veien; både av Solli-Nilsen, sykepleier og sekretær. Jeg fikk svar på alle spørsmål jeg hadde underveis og til og med mens jeg lå og ventet på å bli lagt i narkose. At jeg kunne kontakte Solli-Nilsen i etterkant av operasjonen, på sms, for eksempel, syns jeg også var trygt og fint. Også prosessen etter operasjonen gikk fint; jeg var til etterkontroll og fikk dessuten korrigert deler av arret i etterkant. I dag er jeg veldig glad for at jeg valgte å utføre bukplastikk hos nettopp Solli-Nilsen. Skal jeg noen gang gjøre noe annet, er jeg ikke i tvil om hvilken klinikk og kirurg jeg velger. Jeg har også anbefalt stedet og Solli-Nilsen til venner. Det eneste jeg angrer på, er at jeg ventet så lenge med å gjøre det. Hadde jeg visst at det fantes kirurger som Solli-Nilsen der ute, hadde jeg nok utført dette for mange år siden.

Profesjonell og teknisk dyktig

Lege: Hilde Bjærke Skrevet

En kollega som hadde vært hos Hilde Bjærke anbefalte henne på det varmeste, og det var en god anbefaling. Jeg har har fått uført face- og halsløft og er superfornøyd med resultatet. Det er nesten utrolig, jeg hadde det som noen kaller turtleneck og alt "overskuddet" av hud etc. under haken er borte. Nå kan jeg nyte sommeren uten høyhalsede gensere og skjerf i halsen. Jeg fikk god og forståelig informasjon om hva som skulle skje før, under og etter operasjonen. Det var lite smerter etter operasjonen og jeg ble fulgt nøye opp.