Hilde Bjærke

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1999)

Cosmo Clinic AS Telefonnummer21 05 56 6021 05 56 ...
Sandakerveien 114 b 0484 Oslo
Hilde Bjærke er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Hilde Bjærke

Superfornøyd etter full facelift m.m.

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Å bestemme seg for å «pynte» litt på seg selv har vært en lang prosess for meg. Jeg besøkte flere kirurger, men det var først da jeg hadde konsultasjon hos Hilde Bjærke at jeg følte jeg var i trygge nok hender til å gjennomføre planen. Hun har lang erfaring og stor faglig tyngde. Jeg satte pris på at hun var er ærlig og realistisk på hva man kunne oppnå, og var tydelig på både hva jeg burde og ikke burde gjøre. I desember hadde jeg ansikts- og halsløft, øvre og nedre øyelokk med laserbehandling under øynene.

Jeg gikk gjennom alle verdens kvaler før selve operasjonen, men de som jobber på Cosmo klinikken er så flinke, hyggelige og profesjonelle at all angst forsvant med en gang jeg kom innenfor døren på den store dagen. Det hele var egentlig veldig avslappende, og jeg opplevde overhode ingen smerter eller plager etter inngrepene.

Jeg tror det er vanlig å ha mange bekymringer og tanker i dagene etter operasjonene (man ser jo ut som om man har gått noen runder i bokseringen), og det var betryggende å vite at det bare var å ringe til Hilde hvis det var noen spørsmål.

To uker etter operasjonen var jeg ute blant folk igjen, og med litt dekkrem på plass var det ingen som kunne se at jeg var nyoperert. Etter hvert som ukene har gått har jeg bare blitt finere og finere. Det var utrolig morsomt å se før og etter bilder da jeg var på kontroll etter tre måneder. Det er blitt en enorm forskjell. Kalkunhals, tunge øyelokk, poser under øynene, rynker og overflødig hud er forsvunnet. Jeg er 54 men er blitt 15 år yngre – og alt ser veldig naturlig ut.

Jeg vil anbefaler Hilde Bjærke og Cosmo klinikken til alle som vurderer å legge seg under kniven. Da er du i de beste hender.

Rett frem og utrolig dyktig

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg bestilte 3 konsultasjoner hos 3 forskjellige firmaer for vurdering av nedre ansiktsløft/halsløft. Hilde var den siste jeg var hos - og det var super enkelt å velge hvor jeg skulle utføre min operasjon. Hun var rett frem, ikke selgende men utrolig profesjonell. Jeg følte meg både trygg og sikker på det jeg skulle gjøre. Resultatet er blitt fantastisk, og før og etter bildene viser drastisk forskjell. Anbefales absolutt !!!

Beste i bransjen uten tvil! Profesjonelle og trygge

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg tok en øvre og nedre lokk operasjon med fjerning av fettposer med laser under øyene hos Dr.Hilde Bjærke desember 2020.

Jeg hadde gjort grunndig research på Hilde i forkant. Jeg er veldig opptatt av detaljer og er en vanskelig perfeksjonist. Fra det øyeblikket jeg var på førstekonsultasjon fikk jeg bare topp service!

Dr. Hilde Bjærke er en faglig flink og dyktig kirurg, veldig flink å kommunisere og avklare realistiske forventninger på behandlingen/inngrepet og jeg ble ivaretatt og fikk den beste service hele veien. God informasjon og veiledning.

Hilde er en ærlig og utrolig flink kirurg, hun gir deg de beste rådene som skal gi deg en naturlig og vakker resultat akkurat for deg. Så de er ikke opptatt av å presse deg til å gjøre mer enn du faktisk trenger men heller motsatt slik at man ender opp med en fantastisk og naturlig resultat

Jeg fikk veldig god informasjon både på konsultasjon, før operasjon og etter. Jeg kunne når som helst nå Hilde på privat mobilen etter operasjonen og fikk svar på mine spørsmål i den tilhelingsfase.

I dag etter 3 mnd kontroll er mine arr nesten usynlige og resultatet ble SÅ naturlig og vakker. Jeg er så glad at jeg valgte henne og hun er verdt hver eneste krone!

Tusen takk Dr. Hilde Bjærke! Jeg er overlykkelig! Føler meg som en helt nytt menneske!

Anbefales på det sterkeste!

Kunnskapsrike og dyktige

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Jeg fikk et kinn og hals løft hos Hilde Bjærke og er super fornøyd. Mottakelsen jeg fikk var veldig informativ og skapet en trygghet og ro før inngrepet.Jeg hadde lite smerter etter operasjon og er super fornøyd med resultatet .Jeg undersøkt nøye på forhånd og er super glad for at jeg valgte Hilde på Coso

Topp karakter!

Klinikk: Cosmo Clinic AS Skrevet

Utførte facelift og halsløft nå i februar 2021. Topp service og topp resultat!
Anbefales på det varmeste!