Anders Markestad

Klinikk

Anders Markestad

Ulriksdal Tannlegepraksis Ulriksdal 2 5009 Bergen

Siste vurderinger av Anders Markestad

En dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Anders Markestad Skrevet

Markestad er en usedvanlig hyggelig og dyktig tannlege som uten unntak tar seg god tid, er pratsom, men også lyttende. Kan anbefales på det varmeste!

Den beste tannlegen

Klinikk: Anders Markestad Skrevet

Fantastisk tannlege. Han har gode psykolog egenskaper, skaper tillit, er veldig hyggelig. Jeg har alltid gruet meg til å gå til tannlegen tidligere men nå er det noe helt annet. Og ikke minst er han flink, avslappet og beroligende! Han passer veldig godt til å jobbe med mennesker! Så hvis du er ute etter ny tannlege, go for it! Fint og moderne lokaler og gjennomsnittlige priser tror jeg. ( har ikke undersøkt , men vet et sted som tok dyrere)rent og ordentlig på toalett og ellers. Ble veldig glad da jeg så det var en slik side med bare positive kommentarer. Stå på! Har ingenting å utsette på noe.

Behagelig og flink

Klinikk: Anders Markestad Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på nesten 6 år før jeg omsider endelig kom meg til Markestad. Var veldig nervøs, men en mer forståelsesfull, rolig, behagelig og dyktig tannlege skal du lete lenge etter. Siden da har jeg aldri gruet meg til å gå til mitt årlige ev. halvårige tannlegebesøk! Anbefaler Markestad på det varmeste.

Faglig dyktig og behagelig vesen

Klinikk: Anders Markestad Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen hos Markestad. Han er rolig og tar hensyn underveis i behandlingen. Resultatet ble også veldig bra.

Tillitskapende og dyktig!

Klinikk: Anders Markestad Skrevet

Jeg har hele mitt liv vært skeptisk til tannleger etter noen uheldige møter med profesjonen som barn. Men ved en tilfeldighet ble jeg booket hos Anders Markestad en gang for nesten 10 år siden, og har siden kun brukt ham. Han er god og oppmerksom, flink å prate for å berolige, er uformell nok til at det blir en god stemning inne i rommet. Så lenge han er tilgjengelig vil jeg fortsette å gå til ham!