Ingebjørg Lunde

Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss

Siste vurderinger av Ingebjørg Lunde

Fantstisk!

Klinikk: Varna Tannlegesenter Skrevet

God informasjon underveis og trygg og profesjonell behandling hele veien. Alltid vært litt engstelig for å gå til tannlege, men hos Ingebjørg følte jeg meg trygg og ivaretatt. Anbefaler alle som setter pris på gode varige resultater et besøk hos Ingebjørg Lunde!

Formidabelt, Supert!

Klinikk: Ingebjørg Lunde Skrevet

Dette er det mest strålende jeg har opplevd. Jeg hadde hull i tannen, og hun behandlet meg på den beste måten jeg har opplevd. Nå har jeg ingen hull lengre, og hvis du vil fjerne noen hull, eller vil ha tannbleking, så gå til Lunde. - Du får full valuta for pengene, og hun er så høflig og elegant. Ti pluss av ti poeng!

En fornøyelse!

Klinikk: Husnes Tannlegesenter Skrevet

Jeg var i de beste hender! Trygg, informativ, rask, lett på hånden, rolig. Alt i alt, - tannlegebesøket kunne ikke vært bedre. Denne tannlegen kan virkelig anbefales!

Den fødte tannlege

Klinikk: Husnes Tannlegesenter Skrevet

Den fødte tannlege, og hun jobber på Husnes Tannlegesenter og heter Ingebjørg Lunde.

Skjelden opplever man en mer imøtekommende og faglig dyktig ung tannlege som Ingebjørg!

Det er rett og slett kjekt og bli behandlet så elegant, smidig og smertefritt som man blir hos denne tannlegen. Hun er etter min mening den fødte tannlege, kan anbefales på det sterkeste!

Hele teamet er veldig profesjonelt innstilt og jeg føler en trygghet og at du blir godt tatt vare på i denne gjengen.

Jeg har opplevd en del når det kommer til dette med tannhelse og vet hva jeg snakker om vedrørende.

Ingebjørg får min stemme:))

Den beste tannlegen jeg har hatt!!!

Klinikk: Husnes Tannlegesenter Skrevet

Aldri har jeg møtt en slik strålende og imøtekommende tannlege! Hun var informativ, rask, lett på hånden, smertefritt! Jeg gikk derfra i godt humør og en god velbehagsfølese! Anbefales på det varmeste!