Ingebjørg Lunde

Autorisasjon (2011)

Odontia Varna Tannlegesenter Telefonnummer69 26 49 0069 26 49 ...
Rosenvingesvei 8, Lilleeng helsepark 1523 Moss
Ingebjørg Lunde er tannlege i Moss

Siste vurderinger av Ingebjørg Lunde

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt!

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Hadde tannlegeskrekk, men ikke nå lenger. Helst vil jeg gå til tannlegen hvert 10. år. Men etter siste behandling ba jeg om å få ny time om et halvt år.

Meget fornøyd

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

Jeg har litt tannlegeskrekk og vil helst ikke få vondt hos tannlegen. Ingebjørg er utrolig blid og veldig flink til å forklare hva hun gjør underveis, noe som hjelper til å roe nervene. Jeg er veldig fornøyd med de behandlingene jeg har tatt hos Ingebjørg (rotfyllinger, vanlige årskontroller og fiksing av fyllinger), hun bruker god tid og gir gode tips og råd om tannhelse.

Fantstisk!

Klinikk: Odontia Varna Tannlegesenter Skrevet

God informasjon underveis og trygg og profesjonell behandling hele veien. Alltid vært litt engstelig for å gå til tannlege, men hos Ingebjørg følte jeg meg trygg og ivaretatt. Anbefaler alle som setter pris på gode varige resultater et besøk hos Ingebjørg Lunde!

Formidabelt, Supert!

Klinikk: Ingebjørg Lunde Skrevet

Dette er det mest strålende jeg har opplevd. Jeg hadde hull i tannen, og hun behandlet meg på den beste måten jeg har opplevd. Nå har jeg ingen hull lengre, og hvis du vil fjerne noen hull, eller vil ha tannbleking, så gå til Lunde. - Du får full valuta for pengene, og hun er så høflig og elegant. Ti pluss av ti poeng!

En fornøyelse!

Klinikk: Husnes Tannlegesenter Skrevet

Jeg var i de beste hender! Trygg, informativ, rask, lett på hånden, rolig. Alt i alt, - tannlegebesøket kunne ikke vært bedre. Denne tannlegen kan virkelig anbefales!