Zyad Khalaf Hassan

Autorisasjon (2012)

Bislett Tannhelsesenter Telefonnummer22 15 50 1722 15 50 ...
Pilestredet 75D, 4. etasje 0354 Oslo
Zyad Khalaf Hassan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Zyad Khalaf Hassan

Flink tannlege!

Klinikk: Romsås Tannlegesenter Skrevet

Jeg hadde problemer med visdomstennene over flere mnd, og kunne ikke spise - da hjalp Tannlege Zyad meg og problemet er løst og jeg kan spise ordentlig igjen :)

Flink

Klinikk: Romsås Tannlegesenter Skrevet

Etter mange år med dårlige tannleger som nesten har ødlagt tennene mine og gitt meg tannlegeskrekk har jeg endelig funnet en flink tannlege som løser «problemet» med tennene mine på minst smertefull og best mulig måte. Jeg anbefaler denne tannlegen på det sterkeste. Denne tannlegen er en som vet sine saker og liker jobben sin. Fine priser for behandling er det også!

Fantastisk tannlege

Klinikk: Romsås Tannlegesenter Skrevet

Etter å ha ventet alt for lenge (årevis) oppsøkte jeg tannlege pga blødende og betent tannkjøtt. Tannlege Zyad Hassan tok seg god tid til røntgen, undersøkelse, behandling og rådgiving om pussing/skylling av tenner og tannkjøtt. Da jeg kom tilbake for kontroll en måned senere var betennelsen gått tilbake uten bruk av antibiotika eller fordyrende dyprens. Tannlegen er vennlig og behagelig, han velger prisgunstige alternativer og gir gode råd om hvilke behandlinger som kan dekkes av HELFO. Selv bor jeg på andre siden av byen, men reiser gjerne helt til Romsås for å benytte akkurat denne tannlegen. Jeg anbefaler ham på det varmeste.

Utrolig flink

Klinikk: Romsås Tannlegesenter Skrevet

Helt utrolig flink tannlege. For en som har tannlege skrekk tar han seg tid og er forståelig. Skjønner med engang hvilken behandlingstype som er best i hvilke situasjoner. God kommunikasjon og teknikk. ANBEFALES

Dyktig tannlege

Klinikk: Brumunddal tannklinikk Skrevet

Er svært fornøyd med å ha han som tannlege.Han forklarer og bruker god tid på selve behandlingen. Ved eventuelle spørsmål jeg har hatt,så tar han seg alltid tid til å svare. Jeg synes han opptrer profesjonelt og har en god personlig kompetanse