Torild Kulseth Pedersen

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Torild Kulseth Pedersen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Torild Kulseth Pedersen

Vennlig, avslappende og IKKE belærende!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg ankom lademoen tannlegesenter i tårer pga tannlegeskrekk, men så fort jeg kom inn så ble jeg tatt imot med full forståelse og jeg fikk ta ting rolig.
Jeg hadde brekt en jeksen og var i smerte men hele tiden min der inne kjente jeg ingenting.
Hun tar smertelindring alvorlig og hører på deg underveis.
Anbefaler henne veldig og spesielt til studenter pga gode studentpriser! :)

Fantastisk

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Veldig fornøyd med min tannlege Torild! Flink til å holde en stresset pasient rolig. Forklarer godt underveis og involverer deg i arbeidet, veldig greit når man har noe skrekk for å dra dit i utgangspunktet. Får meg til å glemme at jeg gruer meg. Supertrivelig dame!

Bare fornøyd

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Tannleger som er profesjonelle og høflige. Ingen overbærende holdninger eller belæringer. Får raskt time ved behov. Tar godt vare på de av oss med redsel eller legeangst.

Drømmetannlegen!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Dette er den beste og hyggeligste tannlegen jeg har vært hos. Hun kan virkelig jobben sin, og bryr seg om pasienten. Har aldri hatt så behagelige besøk hos tannlegen noen gang før. Anbefaler henne til alle! Uansett behandling, så har jeg aldri hatt vondt når jeg har vært der. Alle tannleger jeg har vært hos tidligere burde gått kurs hos Tannlege Torild K Pedersen. Terningkast seks (årsjeksel) 😉

En av de beste tannlegene jeg har hatt!

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Torild er en flink og forsiktig tannlege som forklarer godt hva som skal skje underveis. Hun tok seg god tid og lyttet til tilbakemeldingene jeg ga.
Hun anbefales virkelig!