Torild Kulseth Pedersen

Tilleggskompetanse

Eksamen odontofobi

Torild Kulseth Pedersen er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Torild Kulseth Pedersen

Utrolig flink og behagelig tannlege

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Torild er veldig flink til å få pasienten til å slappe av og føle seg godt ivaretatt. Hun er også veldig nøyaktig og forklarer på en rolig måte hva hun skal gjøre, også gjør hun det. Jeg vil på det varmeste anbefale Torild til andre.

Slurver..

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg har vært hos Torild flere ganger, og dratt derfra fornøyd i begynnelsen, men så ble jeg gradvis mer misfornøyd. At hun bommet og ødela hele nerven på en tann da hun skulle borre et lite hull som det ikke hastet med, og jeg endte opp med to turer tilbake for rotfylling og deretter rotspissamputasjon, fordi hennes kollega rotfylte for langt inn, kan vel skje den beste. Men! Jeg syns hun er for kjapp og lett på hånden ved vanlig sjekk og rens. Hele tiden har jeg lurt på om det er riktig å føle dette, og i dag da jeg var hos en annen tannlege, fikk jeg bekreftet det. Endelig følte jeg at jeg fikk uttelling for rensen! Det koster jo en del, så man ønsker jo å se en forskjell. Den nye tannlegen min renset også flere tenner enn de 6 som synes best. Jeg fortalte ikke den nye tannlegen noe på forhånd, så dette er tydeligvis vanlig praksis hos henne. Torild er hyggelig og mest sannsynlig super for de med tannlegeskrekk, men ikke riktig tannlege for meg.

Fantastisk dyktig tannlege

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Alltid strålende resultat, tar vare på pasientene, gir råd og veiledning med ett smil. Føler meg tatt vare på.

Flink tannlege

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne vennlige og faglig flinke tannlegen. Jeg blir alltid godt ivaretatt på det koselige kontoret. Hun forklarer hva hun gjør underveis og tilpasser seg den som sitter i stolen. Torild er trivelig og mine tenner har det bra hos henne!

Misfornøyd

Klinikk: Lademoen Tannlegekontor Skrevet

Kan ikke forstå at denne tannlegen har fått gode anmeldelser. Har aldri vært hos en tannlege med så lite hjerte for faget sitt. Utrolig hastverk og gjorde en veldig dårlig jobb. Lite vennlig stemning og generelt en dårlig opplevelse. Velg en annen tannlege!