Anne Therese Omdal

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannklinikken Skeie Telefonnummer33 46 61 7133 46 61 ...
Aagaards Plass 1 3211 Sandefjord
Anne Therese Omdal er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Anne Therese Omdal

Veldig dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Jeg er veldig imponert over behandlingen jeg har fått hos Anne Therese. Har hatt samme type behandling hos flere andre tannleger tidligere, men aldri følt meg så godt ivaretatt som hos henne! Det er tydelig at hun er svært faglig dyktig og godt oppdatert både når det gjelder kunnskap og utstyr. Hun virker absolutt mer nøye enn de jeg har erfaring med fra før, samtidig er hun effektiv og veldig grei i pris. Ikke minst er hun hyggelig, blid og svært imøtekommende på alle måter. Anbefales varmt!

Proffesjonell og behagelig

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Har vel generelt dårlige tenner med mye hufs og gått til en billig tannlege i mange år tidligere.

Dette ser jeg jo nå at det lønner seg ikke å gå til en såkalt billig tannlege da det får store kostnader i senere tid.

Fikk se en reklame om denne klinikken og leste litt om de, bestilte time og gruet meg veldig da jeg fikk time.

Da jeg kom til timen møtte jeg et veldig behagelig venterom, de har tilogmed 2 ipader der man kan låne mens man venter (men de rekker man ikke å bruke hvis man ikke er i veldig god tid ute ).

Hadde vel egentlig håpet på å få Skeie selv til tannlege, men den damen jeg fikk som tannlege var veldig fin å snakke med og virket veldig proff.

Fikk så time der vi trakk en råtten tann med 3 røtter, dette gikk knirkefritt.

Tok så en gammel amalganfylling med rotfylling, og første gang jeg har sett en slik duk de legger over tanna for å ikke spre bakterier ned i tanna.

Har mye jeg skal gjøre med tennene før jeg er ferdig, men denne klinikken vil jeg anbefalle til alle.

Jeg er hvertfall veldig glad for at jeg tok telefonen til denne klinikken og fikk den tannlegen jeg fikk.

Jeg vil bare sitere " ikke gå til en hvilken som helst tannlege " når du kan gå til Skeie :-)

Profesjonell

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Dyktig, nøye. Det arbeid som er gjort på mine tenner (rotfylling osv) har vært bra. Har fått time når behov

Veldig flink

Klinikk: Tannklinikken Skeie Skrevet

Dyktig, hyggelig og svært forsiktig. Kjempefint for oss som lider av tannlegeskrekk...

Verdens beste tannlege:):)

Flink,hensynsfull,behagelig,tolmodig,kunnskapsrik+++++