Lars Lystad

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Lars Lystad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Lystad

full score til denne tannlegen

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

-vil anbefale Lystad med begrunnelse alltid fornøyd etter time hos ham, vil du ha den beste er Lystad blant de bedre i Oslo

vil gi min anerkjennelse til Lars Lystad som en dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

på en scala fra 1 til 10 - 1 er lav og ti er topp - får Lystad min karakter kloss opp til toppscore

årsak og begrunnelse er Lars sin måte å betjene utstyret på, når drillen går rundt - lage kavitet før fylling - så legges det en kraft som oppleves som skånsom og presis

det er intet negativt å bemerke, bare positiv omtale

Fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Som pårørende til en pasient i forbindelse med implantat,har vi opplevd en fantastisk og tålmodig tannlege. Med tannlegeskrekk så har han klart å få pasienten til å føle trygghet .En langvarig behandling er no over og pasient og pårørende takker for flott behandling.Fantastisk senter som tilbyr narkose og det er et av tilbudene som pasienten fikk.

beste kuren mot tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg har ekstrem forbi mot mine egne tenner i tillegg til vanlig tannlegeskrekk.
Hadde ikke vært hos tannlege på 12 år. Lars Lystad fikk utført rotfylling på meg i narkose, og takket være strålende behandlig av alle på senteret er jeg i dag i stand til å gjennomføre en vanlig rutineundersøkelse med bare litt hjelp av beroligende tabletter.
Blitt møtt av en utrolig forståelsesfull holdning og blir absolutt tatt på alvor når jeg får angstanfall pga tennene mine. Tannlegen tar hensyn til hvor mye jeg tåler, og har faktisk klart å redusere angsten min til mindre enn det halve.
Lars Lystad har vært redningen for meg med ekstrem tannlegeangst!
Senteret i seg selv og de andre ansatte oppleves også som svært hyggelige og profesjonelle.

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg har gått til Lystad i flere år, og selv om jeg synes det er en dyr klinikk, vil jeg ikke bytte. Fordi han bare rett og slett er så utrolig hyggelig, flink, nøyaktig og dyktig i sitt fag.