Lars Lystad

Klinikk

Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS

Bergrådveien 13 0873 Oslo

Siste vurderinger av Lars Lystad

ser ut som tannlege Lystad vet hva han gjør - resultatet for pasienten er suksess

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

-er du på jakt etter 1 dyktig tannlege og fagmann er min erfaring at Lystad leverer et bra resultat, uten å legge skjul på noe har han min anerkjennelse som en topp tannlege,

beste kuren mot tannlegeskrekk

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg har ekstrem forbi mot mine egne tenner i tillegg til vanlig tannlegeskrekk.
Hadde ikke vært hos tannlege på 12 år. Lars Lystad fikk utført rotfylling på meg i narkose, og takket være strålende behandlig av alle på senteret er jeg i dag i stand til å gjennomføre en vanlig rutineundersøkelse med bare litt hjelp av beroligende tabletter.
Blitt møtt av en utrolig forståelsesfull holdning og blir absolutt tatt på alvor når jeg får angstanfall pga tennene mine. Tannlegen tar hensyn til hvor mye jeg tåler, og har faktisk klart å redusere angsten min til mindre enn det halve.
Lars Lystad har vært redningen for meg med ekstrem tannlegeangst!
Senteret i seg selv og de andre ansatte oppleves også som svært hyggelige og profesjonelle.

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg har gått til Lystad i flere år, og selv om jeg synes det er en dyr klinikk, vil jeg ikke bytte. Fordi han bare rett og slett er så utrolig hyggelig, flink, nøyaktig og dyktig i sitt fag.

Dyktig

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Meget dyktig tannlege og han er ikke redd for å tilkalle en kollega hvis det er tvil om min gamle fylling bør borres opp