Finn Andre Hammer

Finn Andre Hammer er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Finn Andre Hammer

Super tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt noen gang, en utrolig flink og sympatisk tannlege. Flink til å fortelle deg hva som gjøres og hvorfor.Her er det flotte nye lokaler topp utstyr og kjempe hyggelig personale som jobber.
Så jeg anbefaler Finn Andre på det varmeste.

GG

Tannlegen for hele familien!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Hele min familie bruker tannlege Finn Andre´Hammer,og vi er alle svært fornøyde!Tl.Hammer er svært behagelig både i væremåte og veldig netthendt,både med store og små!
Stort fokus på estetikk og kvalitet i flotte moderne lokaler.Her føler vi oss ivaretatt fra vi ringer til vi er ferdigbehandlet.Anbefales!!

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Jeg ble anbefalt denne tannlegen for ca 7-8 år siden, da jeg fortalte om min store tannlegeskrekk til en kollega. Jeg gikk heller med knekte tenner og sterk tannverk, enn å gå til tannlege på den tiden. Hun sa at han hadde kurert hennes tannlegeskrekk. Tennene mine var i en forferdelig forfatning etter et langt liv med tannlegeskrekk. Alt arbeidet han har gjort på mine tenner har vært av god kvalitet, og Hammers rolige vesen og gode håndlag klarte å kurere meg helt for skrekken. Nå går jeg til ham hver 6.mnd. Gruer meg ikke det minste. Kjenner flere som bruker ham, og de er like fornøyde som meg. Anbefales på det varmeste!