Finn Andre Hammer

Farmansgate 2 1607 Fredrikstad

Siste vurderinger av Finn Andre Hammer

Helt utrolig.

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk fra jeg var liten. Har hatt uflaks med tannleger, og med en genetisk bindevevssykdom så er det vanskelig å ta godt vare på tennene. Da jeg begynte hos Finn Andre Hammer var jeg livredd. Men han er grundig, dyktig og utrolig rolig. Han lar meg ta pauser ettersom det er nødvendig fordi kjeven min kan gå ut av ledd, og han lar meg puste. Tannlegeskrekken er vekk og jeg er mye flinkere til å ta vare på tennene med de helseproblemene jeg har, for nå vet jeg hva slags ekstra tiltak jeg må gjøre. Føler jeg har fått et helt nytt smil, så både tannlegen og hele klinikken blir varmt anbefalt av meg. De andre ansatte der er suverene, hyggelige og smiler alltid.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Trenger ikke grue seg til å gå til tannlegen.
Har hatt mange flinke tannleger, men jeg er heldig som har fått
ham. Han er dyktig og behagelig. I tillegg er senteret moderne og
velutstyrt.

Verdens beste tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

I likhet med mange andre har jeg slitt med tannlegeskrekk i mange år etter noen dårlige opplevelser. Tilslutt havner man i en ond sirkel hvor man kvier seg for å gå til tannlege fordi tennene ikke ser bra ut. Bestilte time hos Finn André Hammer på bakgrunn av anbefalinger på legelisten.no. Etter en rekke behandlinger hos Finn André, kan jeg ut fra mine egne opplevelser si at han er verdens beste tannlege. Opptatt av smertefri behandling, bruker god tid og forstår at innimellom er det behov for en pause. Resultatet er jeg kjempefornøyd med. En dyktig tannlege både på pasientbehandling og faglig.
Anbefales på det varmeste . Har man tannlegeskrekk så ta tak i det, det er hjelp å få her.

Dyktig tannlege

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg kan varmt anbefale ham. Har kun vært på en visitt, men den forløp på elegant vis. Han gjorde en grundig jobb etter det jeg kan dømme. Videre var han hyggelig og imøtekommende.

Faglig dyktig og god med mennesker

Klinikk: Fredrikstad Private Tannhelsesenter Skrevet

Jeg er strålende fornøyd med denne tannlegen. Han har et rolig vesen, er faglig trygg og flink med mennesker. Han forklarer alltid hva han gjør eller skal gjøre. I tillegg er han veldig netthendt! Han er også alltid hyggelig mot sine søte kollegaer, og de ser ut til å ha et trivelig arbeidsmiljø. Det er alltid positivt. Jeg har alltid fått ærlige vurderinger av ham, og han har ikke bare anbefalt dyre løsninger. Han tar også hensyn til- og har forståelse for at det ofte er et økonomisk spørsmål om hvilken behandling man velger. I tillegg har han direkte oppgjør med Helfo, slik at han kan vurdere om man har refusjonsrett. Det gjør hele den prosessen mindre klønete for pasienten.