Finn Andre Hammer

Finn Andre Hammer er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Finn Andre Hammer

Helt suveren!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Siden jeg flyttet til Fredrikstad for 11 år siden har jeg brukt kun Hammer og det fordi jeg har tannlegeskrekk og i Elverum hadde jeg en tannlege som jeg stolte på, Hammer en enda bedre og jeg slapper av hos han, han er virkelig dyktig faglig og jeg anbefaler han på det sterkeste!

Dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har brukt ham som min tannlege i 19 år. Jeg har alltid vært fornøyd med arbeidet han har gjort. Han er nøye og metodisk på en rolig og behagelig måte. Jeg ble rådet til å sette på kroner da mine fortenner begynte å bli skrøpelige og ikke mye mer å reparere på. Jeg har alltid hatt skjøre tenner. Det ble tatt støpninger av alle slag, og flere turer til tanntekniker i Oslo før jeg fikk mine spesialtilpassede kroner satt på. Det ser veldig naturlig og pent ut, og de er veldig funksjonelle. Jeg har hatt dem i 5 måneder nå, og alt er like fint etter mye bruk.

Elendig kundeservice

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har vært fast pasient i flere år. Sekretæren er ubrukelig. Elendig kundeservice. Skulle endre time, sekretæren var sur, vanskelig og lite interessert i å finne ny passende time for meg som kunde.
Har tydeligvis nok kunder...
tannlegen er flink, men lover ting han ikke holder. Avtaler en behandling, men når behandlingen er nesten slutt. Ønsker han å endre resultatet til det beste for seg. Da det beste for pasienten er mye mer jobb for tannlegen.

Helt utrolig.

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk fra jeg var liten. Har hatt uflaks med tannleger, og med en genetisk bindevevssykdom så er det vanskelig å ta godt vare på tennene. Da jeg begynte hos Finn Andre Hammer var jeg livredd. Men han er grundig, dyktig og utrolig rolig. Han lar meg ta pauser ettersom det er nødvendig fordi kjeven min kan gå ut av ledd, og han lar meg puste. Tannlegeskrekken er vekk og jeg er mye flinkere til å ta vare på tennene med de helseproblemene jeg har, for nå vet jeg hva slags ekstra tiltak jeg må gjøre. Føler jeg har fått et helt nytt smil, så både tannlegen og hele klinikken blir varmt anbefalt av meg. De andre ansatte der er suverene, hyggelige og smiler alltid.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Trenger ikke grue seg til å gå til tannlegen.
Har hatt mange flinke tannleger, men jeg er heldig som har fått
ham. Han er dyktig og behagelig. I tillegg er senteret moderne og
velutstyrt.