Ralf Børre Husebø

Ralf B Husebø Prisliste

Siste vurderinger av Ralf Børre Husebø

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Min tannlegeskrekk er blitt kurert etter en behandling, en mer dyktig og behagelig tannlege har jeg aldri vært borti! Anbefales på det høyeste!

God tannlege!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Fikk Ralf som tannlege etter min forrige tannlege vart pensjonist. Vart svært positivt overraska. Han fortener all ros på desse sidene. Har anbefalt han for andre i familien og er nå tannlege for de fleste i familien. Alle er positive og glade for å ha han som tannlege. Håper jeg ikke trenger flere tannleger i min tid.

Absolutt å anbefale

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Ralf har vært min tannlege i mange år. Jeg har vært innom flere forskjellige tannleger og Ralf m/ team er absolutt blant de beste om ikke best i Rogaland.

Selv min eks samboer som har tannlege skrekk, klarte å gå til Ralf for å få nødvendig behandling.

Han pusher ikke behandling og er redelig mhp hva som skal gjøres. Om du har et problem, f.eks som hos meg med litt tett tannstilling, lytter han og kommer med tiltak som kan avhjelpe.

Verdens beste tannlege :o)

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Tannlegekontoret tar godt i mot pasientene, en føler seg godt i varetatt og får en førsteklasses behandling, kan absolutt anbefales!

En særdeles dyktig og tillitsvekkende tannlege og medmenneske!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Jeg har ikke opplevd makan til service og omsorg i helsevesenet, som hos denne tannlegen. Kan anbefales på det varmeste :-)