Ralf Børre Husebø

Ralf Børre Husebø er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Ralf Børre Husebø

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Min tannlegeskrekk er blitt kurert etter en behandling, en mer dyktig og behagelig tannlege har jeg aldri vært borti! Anbefales på det høyeste!

God tannlege!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Fikk Ralf som tannlege etter min forrige tannlege vart pensjonist. Vart svært positivt overraska. Han fortener all ros på desse sidene. Har anbefalt han for andre i familien og er nå tannlege for de fleste i familien. Alle er positive og glade for å ha han som tannlege. Håper jeg ikke trenger flere tannleger i min tid.

Absolutt å anbefale

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Ralf har vært min tannlege i mange år. Jeg har vært innom flere forskjellige tannleger og Ralf m/ team er absolutt blant de beste om ikke best i Rogaland.

Selv min eks samboer som har tannlege skrekk, klarte å gå til Ralf for å få nødvendig behandling.

Han pusher ikke behandling og er redelig mhp hva som skal gjøres. Om du har et problem, f.eks som hos meg med litt tett tannstilling, lytter han og kommer med tiltak som kan avhjelpe.

Verdens beste tannlege :o)

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Tannlegekontoret tar godt i mot pasientene, en føler seg godt i varetatt og får en førsteklasses behandling, kan absolutt anbefales!

En særdeles dyktig og tillitsvekkende tannlege og medmenneske!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Jeg har ikke opplevd makan til service og omsorg i helsevesenet, som hos denne tannlegen. Kan anbefales på det varmeste :-)

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Ralf var min tannlege i flere år før jeg måtte bytte pga flytting. Det er en ting jeg savner etter flyttingen - Ralf er en ekstremt dyktig tannlege, som forklarer eventuelle inngrep bra, og utfører alt arbeid perfekt, og med maksimal komfort for pasienten.

Sandnes beste tannlege

Klinikk: Ralf B Husebø Skrevet

Jeg har ikke vært hos veldig mange andre tannleger i Sandnes, men Ralf er likevel den beste man kan få. Her er man i trygge hender og blir godt ivaretatt. Han tar seg god tid til pasientene sine, og utfører en meget god og dyktig jobb.