Mohammad Beroz Omid

Mohammad Beroz Omid er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Mohammad Beroz Omid

Beste tannlegen i Trondheim

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Var hos tannlege Beroz Omid. Utrolig hyggelig mann, faglig flink, dyktig med personer og fikk meg til å føle meg trygg i tannlegestolen.
Fikk god informasjon, hva han anbefalte videre, men fikk velge helt selv hva jeg ønsket (Rotfylling kontra trekking av tann)
Anbefales virkelig om du har tannlegeskrekk. Forklarer hva han gjør hele veien, tar høyde for pasientens behov og gjør det å gå til tannlegen til en hyggelig opplevelse.
Kommer til å bruke denne tannlegen i fremtiden. Tommel opp! Anbefales på det sterkeste.

Nice doctor, I would recommend him!

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

I have been a patient of mr. Omid several times, and was really satisfied with his work! He is attentional to your explainations, he cares about your condition, asks how do you feel yourself, are you comfortable and is everything fine. He is energetic and talkative while he works, explains every step of the treatment that he is going to make - that's really nice!
In general I feel nervous about visiting dentists, but he makes you feel more comfortable. He tells nice words, like "du er flink", or other kind and supportive phrases. It feels good, comfortable, and not so nervous to visit him. If one is afraid of dentists, he/she shall try to visit Mohammad Omid.
He speaks Norwegian very well, as well as English, so both norwegians and foreigners would be able to find good contact with him.
I would definitely recommend him!

Ingen over - ingen ved siden

Klinikk: Trondheim Tannhelsesenter Skrevet

Jeg hadde Beroz som offentlig tannlege i barneårene, og fulgte ham gledelig videre når han gikk over til den private tannhelsetjenesten. Fremstår alltid som smilende og empatisk, og bryr seg virkelig om sine pasienter. Har et håndlag med omsorg og er opptatt av du skal ha det så bra som mulig i tannlegestolen.
Gir alltid grundig behandling med utfyllende forklaringer. Her føler du deg ivaretatt både som pasient og menneske.

Hører mange sier de gruer seg til å gå til tannlegen. Jeg gleder meg - hvert eneste år. Gir min varmeste anbefaling til denne tannlegen.