Oris Dental Leutenhaven

Oris Dental Leutenhaven holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Leutenhaven

Super tannlege!!

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Vanvittig flink og tålmodig med sine pasienter😊 beste tannlegen jeg noen gang har vert til!! Anbefales på det sterkeste!!

Veldig dyktig tannlege

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Jeg har gjennom mine 33 år benyttet meg av 6 forskjellige tannleger. Ola Mørkved er uten tvil den flinkeste tannlegen jeg har hatt.
Du føler deg umiddelbart godt ivaretatt og jeg med tannlegeskrekk følte meg for første gang avslappet og trygg. Han hadde forståelse for min tannlegeskrekk.
Jeg vil uten tvil anbefale Ola Mørkved på det sterkeste.

Den beste tannlegen, anbefales!

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Jeg har gjennom flere år forsøkt ulike tannleger pga tannproblemer, og kan uten tvil anbefale Ola Mørkved. Her møter man faglig kompetanse, et hyggelig og forståelsesfull medmenneske som strekker seg langt for å hjelpe. Dette i henhold til pasientens premisser. Vil aldri skifte tannlege igjen. Prisen er også ingenting å klage på.

Flink og sympatisk!

Tannlege: Mohammad Beroz Omid Skrevet

Han er en grundig og får deg å slapne av på tannlegestolen. Du får nok med informasjon før og under behandling!

Skuffende—en praksis som bør revurderes

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Etter å ha fått 6 sms om tidspunkt for time, er de 40min forsinket. Uten å gi melding om det.

Slurvete tannlege som er mer interessert i å bevise egen fortreffelighet enn å lytte på pasient.
Tar avgjørelser på feil grunnlag, og hvem kan vel si fra med munnen full av ræl.