Trond Helge Havstad

1 vurdering

Siste vurderinger av Trond Helge Havstad

Knallbra!

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

En super tannlege som gjør at du føler deg skikkelig ivaretatt. Han er aldri for sen, er lyttende til eventuelle ønsker, svarer på de spørsmålene som kommer, og er superbehagelig.Topp! Klinikken er noe dyr, men med den behandlingen jeg får er verdt det

Savner tannlegen min i Oslo

Klinikk: Oris Dental Trondheim Torg Skrevet

Jeg har litt ekstra misfarging på tennene, som gjør at de fort får belegg og blir gule. Selve sjekken av tennene gikk greit.

Under selve rensen var han ikke forsiktig, og det gjorde vondt flere ganger. Det virket som om han gikk grundig til verks og kunne sakene sine, men det gjorde generelt vondt, og da han var ferdig spyttet jeg faktisk ut en lengre remse med hud i tillegg til masse blod. Nå har jeg hatt flere tannleger som har klart å bruke den saltvannssprayen uten at det går hardt utover tannkjøttet og at jeg da får en "hudrens" i tillegg til tannrens (som Trond kalte det....)

Jeg fikk heller ikke tilbud om å se resultatet, og måtte spørre om han hadde speil slik at jeg fikk sett. Dette gjorde stemningen relativt dårlig, og jeg merket at han overhodet ikke var interessert i at jeg skulle få sett resultatet og være fornøyd. Jeg ble også skuffet over at tennene fremdeles hadde noe tegn til misfarging langs kantene. Han mente at han ikke kunne se det (mulig grunnet alt blodet som fremdeles blødde...), og at en nøyere rens ikke var inkludert i studentprisen så jeg kunne sette av en time hos tannpleier. Igjen, jeg har opplevd at tannleger har klart å fjerne alt under en vanlig tannlegetime og gjøre dette på en veldig skånsom og hyggelig måte.

Det ble enda dårligere stemning da jeg spurte om han hadde noe tørkepapir, sånn at jeg kunne fjerne saltspruten som dekket store deler av ansiktet.

Han fulgte meg ut, og sa "her er venterommet" før han gikk tilbake.

Alt i alt følte jeg veldig på den at her skulle en jobb gjøres, og det hadde kostet han veldig lite å være litt hyggeligere på slutten av timen. Om han blir noe hyggeligere eller mer forsiktig mer fullt betalende kunder er godt mulig, men jeg hadde ikke satset 1090 kr på det.