Abdulla Ali Mohamad

Storgata 38 0182 Oslo

Siste vurderinger av Abdulla Ali Mohamad

For en fyr!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Om du skal til tannlegen i Oslo bør du virkelig dra til Ali. Han er utrolig jovial, og også veldig dyktig. Jeg fikk mange gode tips for tannpleie, og en behagelig undersøkelse.

Fantastisk mann og tannlege

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Jeg har kraftig tannlegeskrekk etter flere ubehagelige og skremmende opplevelser i tannlegestolen. Ali er proff, ufattelig flink og sist men ikke minst et fantastisk menneske, som ser behov og behandler deg med forståelse og respekt. Han var en ufattelig empati i tillegg til at han er ubeskrivelig dyktig. Fjernet to visdomstenner samtidig, kjente ingen smerte, ingen frykt og etterpå merket jeg nesten ikke at jeg hadde trukket tenner. For et funn av en tannlege, og en unik mann!

Flott person!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger og er veldig fornøyd både med jobben han gjør og måten han tar vare på pasienten sin. Han forklarer alt han gjør og får deg til å føle deg trygg. Han gjør ikke noen unødvendige undersøkelser for pengene. Han anbefales på det sterkeste. Flott menneske :)

Tilgjengelig og imøtekommende

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Denne tannlegen forklarer alt han gjør og skal gjøre. Han er høflig, hyggelig og beroligende. Tar ikke unødvendige inngrep bare for å oppnå økonomisk fordel.

Abdulla er bra

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Har hos han hvert år, i mine 10-15 år som innflytter til Oslo. Han har forløpende tatt visdomstenner og hull - uten problemer som jeg kan komme på.

Han hinter nesten alltid på tanntrådbruk, som er berettiget og som jeg setter pris på. Vi har god kjemi og prater vennlig både før og etter.

Spør du om noe, så tar han seg tid til å dra fram bilder og tannmodeller. Han peker og forklarer helt til du har forstått - jeg liker at han liker faget sitt.