Abdulla Ali Mohamad

Abdulla Ali Mohamad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Abdulla Ali Mohamad

Anbefales

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

En svært dyktig tannlege. Har aldri følt meg så trygg hos en tannlege tidligere. I tillegg var behandlingen effektiv, billig og svært godt utført. Anbefales på det varmeste.

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Tannlege Ali Abdulla har vært min faste tannlege i mange år. Han er utrolig hyggelig og omsorgsfull - alltid med pasienten i fokus. Tannlegeskrekken jeg en gang hadde er forsvunnet for godt - takket være denne tannlegen:-)

Uunnværlig for alle som må til tannlegen !

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Eg har alltid hatt STOR tannlegeskrekk. Som med så mange andre, var det skuletannlegen som ødela for meg. Nå er eg 58 år og eg hadde kun vore til tannlegen 4-fire gonger sidan 1974. Og det var bare fordi eg måtte.
Men høsten 2016 skjønna eg at nå var tida inne for å fikse tennane. Tannlege Ali var han som eg havna hos ein av dei 4 gongene. Derfor tok eg mot til meg og bestilte time. Eg blei tatt godt imot. Resultatet er at eg nå kan ete knekkebrød, knaske på eple og hive innpå stekt flesk :))
Derfor skriv eg denne anbefalinga av ein fantastisk tannlege: Abdulla Ali Mohamad er ein uhyre dyktig, empatisk, snill, men bestemt, roleg, oppmerksom tannlege. Pluss at han har stor humoristisk sans :) For meg er det også viktig.
Så til alle med tannlegeskrekk: ring 22 20 43 88 og bestill time i dag !

Fantastisk

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Utrolig fornøyd med min nye tandlege Abdulla Ali Mohamad. Han tar seg tid, gjør et grundlig arbeid og har rimelige priser. Beste tandlegen jag hatt.

For en fyr!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Om du skal til tannlegen i Oslo bør du virkelig dra til Ali. Han er utrolig jovial, og også veldig dyktig. Jeg fikk mange gode tips for tannpleie, og en behagelig undersøkelse.