Abdulla Ali Mohamad

Abdulla Ali Mohamad er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Abdulla Ali Mohamad

En fantastisk tannlege!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Tannlege Ali Abdulla har vært min faste tannlege i mange år. Han er utrolig hyggelig og omsorgsfull - alltid med pasienten i fokus. Tannlegeskrekken jeg en gang hadde er forsvunnet for godt - takket være denne tannlegen:-)

Uunnværlig for alle som må til tannlegen !

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Eg har alltid hatt STOR tannlegeskrekk. Som med så mange andre, var det skuletannlegen som ødela for meg. Nå er eg 58 år og eg hadde kun vore til tannlegen 4-fire gonger sidan 1974. Og det var bare fordi eg måtte.
Men høsten 2016 skjønna eg at nå var tida inne for å fikse tennane. Tannlege Ali var han som eg havna hos ein av dei 4 gongene. Derfor tok eg mot til meg og bestilte time. Eg blei tatt godt imot. Resultatet er at eg nå kan ete knekkebrød, knaske på eple og hive innpå stekt flesk :))
Derfor skriv eg denne anbefalinga av ein fantastisk tannlege: Abdulla Ali Mohamad er ein uhyre dyktig, empatisk, snill, men bestemt, roleg, oppmerksom tannlege. Pluss at han har stor humoristisk sans :) For meg er det også viktig.
Så til alle med tannlegeskrekk: ring 22 20 43 88 og bestill time i dag !

Fantastisk

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Utrolig fornøyd med min nye tandlege Abdulla Ali Mohamad. Han tar seg tid, gjør et grundlig arbeid og har rimelige priser. Beste tandlegen jag hatt.

For en fyr!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Om du skal til tannlegen i Oslo bør du virkelig dra til Ali. Han er utrolig jovial, og også veldig dyktig. Jeg fikk mange gode tips for tannpleie, og en behagelig undersøkelse.

Fantastisk mann og tannlege

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Jeg har kraftig tannlegeskrekk etter flere ubehagelige og skremmende opplevelser i tannlegestolen. Ali er proff, ufattelig flink og sist men ikke minst et fantastisk menneske, som ser behov og behandler deg med forståelse og respekt. Han var en ufattelig empati i tillegg til at han er ubeskrivelig dyktig. Fjernet to visdomstenner samtidig, kjente ingen smerte, ingen frykt og etterpå merket jeg nesten ikke at jeg hadde trukket tenner. For et funn av en tannlege, og en unik mann!

Flott person!

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Jeg har vært hos han to ganger og er veldig fornøyd både med jobben han gjør og måten han tar vare på pasienten sin. Han forklarer alt han gjør og får deg til å føle deg trygg. Han gjør ikke noen unødvendige undersøkelser for pengene. Han anbefales på det sterkeste. Flott menneske :)

Tilgjengelig og imøtekommende

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Denne tannlegen forklarer alt han gjør og skal gjøre. Han er høflig, hyggelig og beroligende. Tar ikke unødvendige inngrep bare for å oppnå økonomisk fordel.

Abdulla er bra

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

Har hos han hvert år, i mine 10-15 år som innflytter til Oslo. Han har forløpende tatt visdomstenner og hull - uten problemer som jeg kan komme på.

Han hinter nesten alltid på tanntrådbruk, som er berettiget og som jeg setter pris på. Vi har god kjemi og prater vennlig både før og etter.

Spør du om noe, så tar han seg tid til å dra fram bilder og tannmodeller. Han peker og forklarer helt til du har forstått - jeg liker at han liker faget sitt.

Anbefales spesielt for mennesker med ballast i livet, helt unikt medmenneske.

Klinikk: Abdulla Ali Skrevet

For noen år tilbake var jeg i en svært vanskelig livssituasjon, både mentalt og økonomisk, og fant Ali på en liste som er godtkjent av nav (for å kunne få støtte til utgifter).
Jeg hadde bulimi og fire av fortennene hadde nesten etset bort grunnet det, likevel ville hverken sosialkontoret eller tannlegevakten gå god for at jeg trengte støtte til kroner på fortennene.
Ali (som jeg på daværende tidspunkt aldri hadde sett før) ble så sint på mine vegne, at han skrev et brev og krevde meg undersøkt av tannlegevakten enda engang, og ga seg ikke før de også gikk god for at jeg trengte kroner på fortennene.
Selv var jeg altfor mentalt utslitt til å orke å ta kampen på egenhånd, dessuten tar ikke nav klienter på alvor hvis ikke de har en spesialistvurdering å henvise til.
Summa summarum: Jeg fikk fire nye fortenner og både jeg og Ali gråt en skvett da jeg fikk se meg i speilet for første gang etter at han satt de på, - en drøm og endelig kunne smile igjen med stolthet, ikke trenge å smile med munnen igjen fordi tennene var så stygge.
En tannlege jeg aldri kommer til å bytte, - selv om jeg ikke trenger annen hjelp en "vanlig" tannpleie nå.
Anbefales for alle som baler med samme utfordringer som jeg hadde, et fantastisk medmenneske i tillegg til selvfølgelig også å være en svært dyktig tannlege :-)