Lene Margrethe Danielsen

Lene Margrethe Danielsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lene Margrethe Danielsen

Anbefaler henne sterkt!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg er ikke glad i å gå til tannlegen, men jeg har aldri tidligere opplevd å "glemme" at jeg sitter i stolen. Hun er faglig dyktig, forklarer greit og på en forståelig måte det som må gjøres, og er lett å snakke med. Jeg håper jeg aldri vil trenge å bytte tannlege - Lene Danielsen er topp!

Dyktig og empatisk

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Lene kan anbefales på det varmeste, hun er svært dyktig, empatisk og ikke minst fleksibel i forhold til timer. Jeg kommer aldri til å bytte tannlege!!

God lyttende tannlege

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg fortalte at jeg er var redd tannlegen og hun tok virkelig dette til følge, slik at det ble den beste opplevelsen jeg har hatt hos tannlege noensinne. Grundig vurdering og rimelig pris.

Flink og grundig

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Tannlege Danielsen er en seriøs tannlege som lytter til pasienten og gjør et grundig og profejonelt arbeid. Lett og få time raskt og god service blant resten av personalet

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg er livredd for tannleger, og det tok hun veldig hensyn til. Hun kom med fornuftige vurderinger, forklarte nøye, tok seg veldig god tid og framstilte alt på en slik måte at det ikke var skremmende. I tillegg var hun veldig hyggelig og lett å prate med. En veldig behagelig time, selv for meg som var livredd. Jeg kommer ikke til å bytte tannlege!