Lene Margrethe Danielsen

Lene Margrethe Danielsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lene Margrethe Danielsen

God lyttende tannlege

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg fortalte at jeg er var redd tannlegen og hun tok virkelig dette til følge, slik at det ble den beste opplevelsen jeg har hatt hos tannlege noensinne. Grundig vurdering og rimelig pris.

Flink og grundig

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Tannlege Danielsen er en seriøs tannlege som lytter til pasienten og gjør et grundig og profejonelt arbeid. Lett og få time raskt og god service blant resten av personalet

Kjempeflink tannlege!

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg er livredd for tannleger, og det tok hun veldig hensyn til. Hun kom med fornuftige vurderinger, forklarte nøye, tok seg veldig god tid og framstilte alt på en slik måte at det ikke var skremmende. I tillegg var hun veldig hyggelig og lett å prate med. En veldig behagelig time, selv for meg som var livredd. Jeg kommer ikke til å bytte tannlege!

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegene Danielsen og Dingsør DA Skrevet

Jeg har hatt Danielsen som fast tannlege i flere år, og jeg er ualminnelig fornøyd. Hun er dyktig, omgjengelig og omsorgsfull. Hun er veldig likendes og omgjengelig, som gjør at jeg alltid gleder meg til å komme til henne, i tillegg er hun veldig mild og behagelig når hun utfører arbeidet sitt. Det er ikke alltid like behagelig å være hos tannlegen, og det vet hun. Hun forteller og forklarer hva hun skal gjøre, og hun er lynrask når det er ubehagelig f.eks å ta bilde med munnen full av store "dingser". Hun passer også på at det ikke gjør mer vondt enn det nødvendigvis må. Jeg har anbefalt Danielsen til kollegaer og venner, og kan absolutt anbefale henne til alle dere her også. Selv om det høres ut som en klisjé, så må jeg si hun er den beste tannlegen jeg har vært hos fordi hun er god på å forklare hva hun gjør, men ikke minst fordi hun er opptatt av å gjøre tannlegetimen mest mulig behagelig for meg.