Ina Charlotte Knivsberg

1 vurdering

Siste vurderinger av Ina Charlotte Knivsberg

Dyktig og flink

Klinikk: J C Knivsberg Skrevet

Hun tar problemet som en utfordring, og fikser det til det beste for vedkommende i stolen. Forklarer og hvorfor en har det slik som en har det.

Vil ikke bytte tannlege

Klinikk: J C Knivsberg Skrevet

Ina Knivsberg er en veldig hyggelig og imøtekommende person, som viser oppriktig interesse for sine pasienter. Hun gir ikke opp før hun har funnet en løsning som fungerer, og er alltid opptatt av pasientens beste. Jeg flyttet fra Stavanger for mange år siden, men vil ikke bytte tannlege. Ina er den beste!

En tannelge utenom det vanlige!

Klinikk: J C Knivsberg Skrevet

Fantastisk tannlege! Hun er meget dyktig og tar seg av sine pasienter på en helt unik måte. Stemningen og atmospheren i lokalene er på sitt beste og det gjenspeiler seg i et positivt og imøtekommende miljø. For meg og mine barn er det ingen annen tannlege som kan ta hennes plass! Første møte for guttene på 4 var helt ubeskrivelig og de snakker om det enda! Jeg kan anbefale henne på det sterkeste og hun går den ekstra milen for alle sine pasienter.

Med pasienten i fokus

Klinikk: J C Knivsberg Skrevet

Ina knivsberg er en fantastisk tannlege.... har ikke ord for den hjelp jeg har fått...... der alle andre har gitt opp har denne tannlegen stått meg bi i ett komplisert sykdomsbilde.... hun har jobbet utover det som man kan forvente av en tannlege. er meget fornøyd.