Reidar Fjeldheim

Reidar Fjeldheim er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Reidar Fjeldheim

Tidenes værste tannlege Reidar Fjeldheim

Klinikk: Kilen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg trengte å skylle/rense etter trekt visdomstann noen uker tidligere. Såret hadde blitt mer ubehagelig og betent de siste dagene.
Jeg opplevde tannlege Reidar Fjeldheim som uaktsom, brå og voldsom. Han var ikke interessert i å høre på meg som pasient. Avbrøt halveis i setningen hele tiden, til og med da han stilte meg spørsmål. Måtte reise meg opp i stolen for å stoppe han da det gjorde skikkelig vondt. Han bare kjørte på før jeg i det heletatt fikk bedt om bedøvelse. Fikk bedøvelse etter mye diskusjon/krangling. Han lot denne virke i omtrent ett sekund før han begynte å gjøre meg vondt igjen. For øverig hjalp han meg ikke noe som helst. Han gjorde meg bare vondt. Jeg har aldri opplevd en så aggressiv og uhøflig lege noen gang.
Etter denne opplevelsen angrer jeg på at jeg ikke gikk derifra med en gang. Jeg betalte tilogmed for dette. Det føles helt forferdelig nå.
Personalet i resepsjonen og asistenten var veldig hyggelige og hjepsome. Men det er dessverre bare en fattig trøst.

Ser hele deg 😃

Klinikk: Kilen Tannlegesenter AS Skrevet

En fantastisk tannlege som alltid har god tid ,han får deg til å slappe av ,,noe jeg ikke trodde gikk an ,,jobber veldig effektivt og gjør en veldig god jobb ,,du føler deg trygg og han ser hele mennesket og ikke bare tennene ,forklarer på en måte du forstår ,, tusen takk 😊

Veldig dedikert og betryggende tannlege

Klinikk: Kilen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg fikk vondt i tanna i romjulen og sendte mail til tannlege Reidar Fjeldheim. Fikk superraskt svar og klinikken tok meg inn til time 2 januar når de egentlig hadde stengt pga varetelling.
Fikk super god service og forklaring på hva tannpinen skyldtes og fikk rotfylt tannen med en gang.
Nå har jeg fått tilpasset en krone på tannen og er veldig fornøyd. Smertene var minimale og Reidar tok seg god tid til å berolige min bekymring for tannleger.

Trygg!

Klinikk: Kilen Tannlegesenter AS Skrevet

Superflink og effektiv tannlege ! Jeg er Iferd med å bli kurert for tannlegeskrekken! Fire besøk og ingen smerter eller ubehag . God til å forklare og få deg trygg!