Lasse Andreas Fasting

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Lasse Andreas Fasting er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lasse Andreas Fasting

Beset tannlegen jeg har har hatt; informerer og gjør gode vurderinger.

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Har gått hos Lasse Fasting i en årrekke og har et veldig godt inntrykk; kjempefornøyd🦷 Stoler på at han gjør gode vurderinger behandler deretter 👍

Den desidert BESTE tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

For en med en anelse tannlegeskrekk var besøket hos tannlege Fasting en ny opplevelse! Hans klare og tydelige forklaring på hva som burde gjøres kombinert med en total smertefri tranntrekking gjør at jeg med stor sikkerhet kan anbefale denne mannen! Et ekstra pluss for den rolige og gode atmosfæren, samt hans "tilstedeværelse"! Her har mange leger og tannleger mye å lære:)

Denne tannlegen har mine beste anbefalinger.

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Fasting forsøker mindre tiltak der det kan være fornuftig, fremfor å selge inn og gjennomføre mer inngripende tiltak. Jeg oppfatter han som faglig dyktig, god til å kommunisere og det oppleves også som om han er presis og "lett på hånden" når han jobber. Har brukt denne tannlegen i en god del år nå, og er fornøyd med det.

Dyktig tannlege

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Har vært hos Lasse nå i noen år nå - utrolig dyktig i jobben sin! Rolig og behagelig, og svært profesjonell. Alltid hyggelige de som jobber der, og får stort sett time fort om det er noe som haster. Som andre skriver er det noe dyrere enn andre steder, men det ligger så sentralt at det må man nesten ta med i beregningen.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Klinikk: Odontia Byporten Tannlegesenter Skrevet

Har gjennomført behandling for div. hull, trekking av visdomstenner og flere kompliserte rotfyllinger hos Lasse. Han kan varmt anbefales om du har hatt dårlige erfaringer eller tannlegeskrekk tidligere. Forklarer godt hva han gjør, overdriver ikke behandlingen, tar pasienten med på planlegging og legger godt til rette for å komme gjennom behandling uten å være for mye borte fra jobb.