Lasse Andreas Fasting

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS), Lasse Fasting

2004

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Prisliste
Lasse Fasting Priser mangler

Byporten Tannlegesenter (Praxis AS)
Jernbanetorget 6 0154 Oslo
Lasse Fasting
Hansteens Gate 3 0253 Oslo
Lasse Andreas Fasting er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lasse Andreas Fasting

Dyktig tannlege

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har vært hos Lasse nå i noen år nå - utrolig dyktig i jobben sin! Rolig og behagelig, og svært profesjonell. Alltid hyggelige de som jobber der, og får stort sett time fort om det er noe som haster. Som andre skriver er det noe dyrere enn andre steder, men det ligger så sentralt at det må man nesten ta med i beregningen.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har gjennomført behandling for div. hull, trekking av visdomstenner og flere kompliserte rotfyllinger hos Lasse. Han kan varmt anbefales om du har hatt dårlige erfaringer eller tannlegeskrekk tidligere. Forklarer godt hva han gjør, overdriver ikke behandlingen, tar pasienten med på planlegging og legger godt til rette for å komme gjennom behandling uten å være for mye borte fra jobb.

Anbefales

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Dyktig tannlege som har ryddet opp der andre har rotet det til. Tar ikke unødvendige jobber, men vurderer behovet basert på utvikling.

Veldig fornøyd

Klinikk: Lasse Fasting Skrevet

Har nå hatt samme tannlege i 10 år, og er meget fornøyd. Betaler dessverre litt mer på dette tannlegesenteret enn mange andre steder, men føler det er verdt det. Får god oppfølging, og Lasse er tillitsvekkende.

Dårlig inntryk

Veldig dårlig tannbehandling.
Vil ikke anbefale denne tannlegen til noen.
SKulle så inderlig ønske at jeg aldri hadde satt fot der.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Han inngir en ro og trygghet for meg med tannlegeskrekk. En virkelig behagelig tannlege som tar seg tid, og tydelig kan jobben sin.
Anbefales!

Veldig god og behagelig tannlege

Klinikk: Lasse Fasting Skrevet

Da tannlegen min flyttet valgte jeg å bytte tannlege til Fasting som har praksis på Byporten. Praktisk for offentlig kommunikasjon så vel som hvis du reiser med bil siden det er garasje i kjelleren. Tannlegen er nesten alltid presis, behandlingen er så behagelig den kan være når noen skal rote rundt i munnen din. Gode råd og oppfølging er jeg også fornøyd med. Jeg synes prisen er vel stiv, men man bytter ikke tannleger pga. pris tror jeg.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Byporten Tannlegesenter (Praxis AS) Skrevet

Har gått til Lasse et par år nå og er strålende fornøyd. Slet med tannlgeskrekk etter dårlig erfaring fra skoletannlegene, det tok ikke lange tiden før Lasse fikk kvitt en hver bekymring jeg hadde. Absolutt ingenting å klage over, jeg kan anbefale han på det sterkeste.