Kristin Braathen

Kristin Braathen er tannlege i Sandefjord

Siste vurderinger av Kristin Braathen

Flink tannlege 👍🏻

Klinikk: Sentrum Tannhelse DA (Sandefjord) Skrevet

Hun tar deg på alvor, henviser videre når det er nødvendig og er forsiktig 😊 føler meg godt ivaretatt hos Kristin.

Trygg og profesjonell !

Klinikk: Sentrum Tannhelse DA (Sandefjord) Skrevet

Alltid blide og hyggelige. Gjelder alle på kontoret.
Effektiv og svært dyktig.
Bryr seg virkelig om pasientene.

Kommer aldri til å bytte.

Topp tannlege

Klinikk: Sentrum Tannhelse DA (Sandefjord) Skrevet

Uten å ha kundeforhold, vandrende inn døra med en kjempevond tann, fikk jeg sitte i stolen kun etter minutter på venteværelset. Ble ivaretatt umiddelbart.
Hun er veldig oppmerksom på at det kan være vondt hos tannlegen, og at noen kanskje frykter besøket. Spør om hvordan det går mens hun jobber, og forteller enkelt og ryddig hva hun skal gjøre og hva hun har gjort.
Meget godt håndverk, kommer aldri til å skifte så jeg håper hun aldri flytter!

Resepsjonisten er svært hyggelig og imøtekommende på alle henvendelser man kommer med. Det er veldig tydelig at det er et godt arbeidsmiljø på hele tannlegekontoret, man kjenner det er positivt med en gang man går inn døra.

Kjempefornøyd med Kristin Braathen

Klinikk: Sentrum Tannhelse DA (Sandefjord) Skrevet

Absolutt den beste tannlegen jeg har gått til. Hun forklarer hva hun vil gjøre og hvorfor. Hun lytter og hun gir gode råd. Man føler seg bare utrolig godt ivaretatt. Hun er bare rett og slett en utrolig flott dame, men viktigst av alt - en fantastisk flott tannlege.

Beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Sentrum Tannhelse DA (Sandefjord) Skrevet

Utrolig flink tannlege! Kan ikke sammenlignes mot de jeg har vært hos tidligere! Blid, hyggelig, forsiktig og tar virkelig vare på pasientene sine. Vil også skryte av de andre som jobber på Sentrum Tannhelse. Hyggelig betjening, kort ventetid og dyktige i jobben sin!
STOR FORNØYD!