Stein Røssevold Amundsen

Stein Røssevold Amundsen er tannlege i Oslo og Vestby

Siste vurderinger av Stein Røssevold Amundsen

Fantastisk flink med angstproblematikk

Klinikk: Tannhelsetjenestens kompetansesenter Øst Skrevet

Gikk til Stein for å få hjelp med angst for sprøyter i munnen hos tannlege, og han har jammen meg kurert meg. Fantastisk hyggelig tannlege som tar seg god tid, forklarer, lytter, pusher litt positivt og har pasientes beste som fokus. Hvis jeg skal gjøre omfattende tannbehandling, så kommer jeg helt klart til å bestille time hos Stein.

God opplevelse

Klinikk: Vestby Tannklinikk Skrevet

Har aldri anmeldt noen på sider som dette tidligere, men denne tannlegen fortjener det. Fleksibel, rolig, dyktig, medmenneskelig.

Fantastisk behagelig og omtenksom

Klinikk: Vestby Tannklinikk Skrevet

Var for første gang hos Stein Amundsen til tannbehandling og jeg har slitt med tannlege skrekk hele livet. Jeg ble veldig godt mottatt og ble veldig rolig av hans rolige og hyggelige måte å være på. Tror vel det er første gang jeg har vært så rolig og følt meg så trygg hos en tannlege noen gang. Kommer ikke til å skifte tannlege igjen for jeg har funnet en som jeg stoler på.

Veldig flink og skånsom tannlege.

Klinikk: Vestby Tannklinikk Skrevet

Prismessig gunstig og veldig Ok . Vil ikke miste han. Fleksibel timetid og sentralt. Time på ettermiddag er bra👍

Flink til å forklare

Klinikk: Vestby Tannklinikk Skrevet

Jeg har hatt en mindre fin vurdering stående inne her av Stein Røssevold Amundsen. Nå synes jeg denne skal endres til:

Flink med barn og til å forklare. Stein har virkelig tatt til seg en episode og kritikk.
Applaus for at han fikk til å trekke to tenner på mitt barn, det hadde jeg aldri trodd, noe som forklarer hans gode kontakt med barnet, hans flinke ferdigheter, gode overtalelsesevner og både god kontakt og flink med redde barn hos tannlegen.
Stein tok seg også god tid etterpå til å prate med barnet og alt i alt ble dette et veldig hyggelig besøk hos tannlegen.
Takk :-)