Mari Bones

Autorisasjon (2011)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Grålumtannlegene Telefonnummer69 14 57 5569 14 57 ...
Vesterheimveien 2 1712 Grålum
Mari Bones er tannlege i Sarpsborg

Siste vurderinger av Mari Bones

Beste tannlege

Klinikk: Grålumtannlegene Skrevet

Tannlege Mari Bones er uten tvil en super tannlege.
Profesjonell, rolig og svært dyktig. Tannlegeskrekk jeg hadde over mange år forsvant etter første behandling.
Anbefaler henne på det varmeste. 10/10

Tannlegen som reddet sommeren min

Klinikk: Mari Bones Skrevet

Desidert den beste tannlegen i Sarpsborg. Hun tok meg i mot da min daværende faste tannlege hadde tenkt til å la meg gå med vondt i en tann hele sommeren. Hun ga meg akuttbehandling på time for undersøkelse da hun skjønte hvor vondt jeg hadde. Deretter rotfylte hun ferdig tannen 4 uker senere. Hun reddet bokstaveligtalt hele sommeren min. Og i dag når jeg kommer med det jeg tror kanskje er en sprekt tann, tok hun meg inn og ga meg en service jeg aldri har sett maken til. Er så utrolig takknemlig for denne tannlegen. Hele plassen virker utrolig koselig og setter kunden i fokus. Tusen takk, Mari.

Flink og hyggelig

Klinikk: Mari Bones Skrevet

Etter å ha sittet mange timer i tannlegestolen til Mari, er jeg svært fornøyd med jobben hun har gjort. Hun er netthendt, pålitelig, rask, forklarer bra og finner gode og rimelige løsninger. Min lille tendens til tannlegeskrekk forsvant raskt. Anbefaler henne på det varmeste.

Meget behagelig tannlege.

Klinikk: Mari Bones Skrevet

En meget netthendt og behagelig tannlege. Svært dyktig. Hadde en akuttbehandlig hos henne og var svært fornøyd. Anbefales !

Dyktig tannlege!

Klinikk: Mari Bones Skrevet

Tannlege Bones er en super tannlege. Jeg har alltid vært bekymret for å gå til tannlege, men dette endret seg når jeg fikk Bones som tannlege! :-) Hun er en profesjonell, meget grundig, rolig og blid tannlege.