Einar Brage Thorsteinsson

Autorisasjon (2011)

Odontia Tannlegene Tromsø ABA Telefonnummer948 94 000948 94 0 ...
Sjøgata 31-33, Helsehuset 9008 Tromsø
Einar Brage Thorsteinsson er tannlege i Tromsø

Siste vurderinger av Einar Brage Thorsteinsson

Einar, du e en fabelaktig tannlege 😀 rett å slett ingen over å ingen under 😀

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Takke skjebnen for den dagen æ hadde min første time hos dæ, aldri hadde æ nån gang trodd æ skulle finne en så fabelaktig tannlege som æ umiddelbart kjente at han kan æ tørre å gå til. Har aldri vært hos en anna tannlege etter det, ikke engang når det har vært akutt. For all del ikke finn på å flytt fra Tromsø for da må æ dra med mæ familien å flytte etter 😁

Einar e en så behagelig, rolig, forståelsesfull, tålmodig, hyggelig, artig å som sagt en unik tannlege, aldri truffet på nån som e så flink som Einar.

Anbefale han på det aller sterkeste for alle. Spesielt om du har tannlegeskrekk/angst/tannlegetrauma, Einar e å forblir best.

Ha en flott dag Einar 😀

Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Fantastisk flink og trygg

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Jeg er kjemperedd for å få til tannlege og det har vært veldig vansklig for meg å få noe gjort i det hele tatt. Etter at jeg begynte å gå hos Einar har jeg fått gjort alt jeg trengte og jeg sitter igjen med en opplevelse at det faktisk får an å få hjelp! ABA-tannlegene er godt rigget for oss med tannlegeskrekk. Anbefaler klinikken, og Einar spesielt.

Anbefales - spessielt for de som sliter med skrekken!

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Jeg hadde ikke vert til tannlegen på fem år. Flere ganger bestilt timer, men alltid avbestilt. Så kom den uunngåelige tannpina plutselig. Fikk anbefalt ABA. Ble tatt veldig godt i mot og fikk den hjelpen som var sårt trengt. Etter flrste besøket fikk jeg ny time og den gruet jeg meg nesten ikke til i det hele tatt i sammenligning med den første. Omsorg, forståelse, profesjonalitet og moderne teknologi med overkommelige priser. Anbefales på det varmeste! Takk til Einar som hjelper meg med skrekken ved å være så flink og tolmodig!

Beste tannlegen jeg har møtt.

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Jeg kom inn på tannlegekontoret med angst. Jeg hadde på dette tidspunktet ikke vært hos tannlegen på 4 år pga av tannlegeskrekk og ekle erfaringer med tidligere tannleger. Jeg hadde hatt enorm tannpine og fryktet det verste da jeg møtte opp hos aba tannlegene. Jeg fikk scannet hele kjeven, og etter dette bar det inn på tannlegekontoret. Vi så på bildene og gikk gjennom tann for tann. Etter sjekken så vi over hva som måtte gjøres. Heldigvis for min del var det ikke så ille som først fryktet. Etter å gått gjennom de behandlingene jeg trengte har tannlegeskrekken forsvunnet. Dette kan jeg takke Einar for. Einar er ekstremt hyggelig og imøtekommende og jeg vil anbefale han på det aller høyeste. Aba tannlegene stiller med det meste moderne utstyret som er å oppdrive. Laserbehandling kan anbefales!

Beste tannlege ever!

Klinikk: Odontia Tannlegene Tromsø ABA Skrevet

Har aldri møtt en så bra tannlege! Faglig dyktig, god til å forklare, gir gode råd, forteller hva han gjør, virker veldig beroligende, grei++. Absolutt alt var bra. Jeg liker ikke å være hos tannlege i det hele tatt, men det gikk faktisk overraskende bra. Anbefales!