Einar Brage Thorsteinsson

Sjøgata 31-33 9008 Tromsø

Thorsteinsson Tann

Losvegen 2 9014 Tromsø

Siste vurderinger av Einar Brage Thorsteinsson

Anbefales - spessielt for de som sliter med skrekken!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Jeg hadde ikke vert til tannlegen på fem år. Flere ganger bestilt timer, men alltid avbestilt. Så kom den uunngåelige tannpina plutselig. Fikk anbefalt ABA. Ble tatt veldig godt i mot og fikk den hjelpen som var sårt trengt. Etter flrste besøket fikk jeg ny time og den gruet jeg meg nesten ikke til i det hele tatt i sammenligning med den første. Omsorg, forståelse, profesjonalitet og moderne teknologi med overkommelige priser. Anbefales på det varmeste! Takk til Einar som hjelper meg med skrekken ved å være så flink og tolmodig!

Beste tannlegen jeg har møtt.

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Jeg kom inn på tannlegekontoret med angst. Jeg hadde på dette tidspunktet ikke vært hos tannlegen på 4 år pga av tannlegeskrekk og ekle erfaringer med tidligere tannleger. Jeg hadde hatt enorm tannpine og fryktet det verste da jeg møtte opp hos aba tannlegene. Jeg fikk scannet hele kjeven, og etter dette bar det inn på tannlegekontoret. Vi så på bildene og gikk gjennom tann for tann. Etter sjekken så vi over hva som måtte gjøres. Heldigvis for min del var det ikke så ille som først fryktet. Etter å gått gjennom de behandlingene jeg trengte har tannlegeskrekken forsvunnet. Dette kan jeg takke Einar for. Einar er ekstremt hyggelig og imøtekommende og jeg vil anbefale han på det aller høyeste. Aba tannlegene stiller med det meste moderne utstyret som er å oppdrive. Laserbehandling kan anbefales!

Beste tannlege ever!

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Har aldri møtt en så bra tannlege! Faglig dyktig, god til å forklare, gir gode råd, forteller hva han gjør, virker veldig beroligende, grei++. Absolutt alt var bra. Jeg liker ikke å være hos tannlege i det hele tatt, men det gikk faktisk overraskende bra. Anbefales!

Behagelig og beroligende tannlege

Klinikk: ABA Tannlegene AS Skrevet

Hyggelig og rolig tannlege som straks fikk meg til å slappe av. Svarte på mine spørsmål, og fortalte hele tiden hva han foretok seg. Hele opplevelsen var overraskende bra (jeg er ikke så veldig glad i å gå til tannlegen). Gjennomførte behandlingen smertefritt og effektivt, og gjorde seg ferdig med hele inngrepet der og da - istedenfor at jeg måtte komme tilbake nok en gang (det var et mindre inngrep). En dyktig tannlege! Jeg kommer tilbake. Selve klinikken er også bra, et stort pluss at de har åpent på kveldstid.