Bjørn Olav Engebretsen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Bjørn Olav Engebretsen er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Bjørn Olav Engebretsen

Faglig god, ryddig og vennlig

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Blir svært godt ivaretatt enten det gjelder ordinær kontroll, bagateller eller større problemer. Skiftet tannlege for 5 år siden og er usedvanlig glad jeg gjorde det.

Super og dyktig tannlege

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Anbefales for alle med lett tannlegeangst, han tar deg å alvor og beroliger. Han er også utrolig flink til å sette bedøvelse, slik at verken selve bedøvelsen eller behandlingen gjør vondt. Kan varmt anbefale Bjørn Olav Engebretsen.

Bjørn Olav Engebretsen

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Jeg kan anbefale Bjørn Olav på det sterkeste! Etter en fallskade, ødela jeg fortennene mine, og jeg opplevde at han tok situasjonen min på alvor, og gjorde så godt han kunne for å hjelpe meg.
Han sørget for at jeg nå har et resultat jeg er kjempefornøyd med (jeg har fått titanstift, nye fortenner og kompositt) han komuniserte kjempe godt med tanntekniker og kjevekirurg.
Jeg har nå Bjørn Olav som fast tannlege, og kommer definitivt til å fortsette med det :)

Troverdig og meget dyktig

Klinikk: Oris Dental Homansbyen Skrevet

Tannlege Engebretsen er en meget behagelig og profesjonell tannlege med høy faglig kunnskap. Anbefaler han på det sterkeste til nye pasienter.

Engebretsen - Håper jeg aldri behøver å bytte!

Nyydelige bedøvelser!
God info, svarer på alle spørsmål, viser interesse og gir råd som jeg kan velge å følge eller ikke.
Vært pasient i ca 20 år.