Ragnar Dahl

Autorisasjon (1981)

Ringnes Park Tannhelse Telefonnummer22 38 13 3422 38 13 ...
Thorvald Meyers gate 4A 0555 Oslo
Ragnar Dahl er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Dahl

Den gode tannlegen !

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Min tannlege i snart 30 år. Sluttet å grue meg til tannlegebesøk etter første time her. Har hatt ett par tannleger før og kan trygt anbefale Ragnar ! Gode priser og faglig topp kvalitet.

Virkelig en super fyr

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Kjapp, profesjonell, hyggelig og på alle vis en dyktig tannlege. Han ba meg komme igjen om halvannet år, så ingen unødige oppmøter.

Stødig tannlege!

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Min faste tannlege i 27 år (per 2015). Gjør jobben raskt, sikkert og uten for mye jabbing. Jeg (og min kone) har alltid vært fornøyd etter vår(e) årlige besøk. De nye, flotte lokalene er mere innbydende enn de to fore-gående han har holdt til i. Jeg har oppsøkt flere tannleger i livet. R.D. er den eneste jeg har "beholdt".

profesjonell og hyggelig

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Gir alltid overslag over behandling og priser, som overholdes. Arbeider stille og effektivt. I motsetning til min tidligere tannlege "finner" han ikke småhull på røntgen som bør repareres "for sikkerhets skyld". Som oftest går jeg derfra etter ett besøk i tannlegestolen uten å betale skjorta for unødvendig behandling.
Men rotfyllinger og kroner koster, uten at jeg vet om det er mye eller lite - men har hittil vært veldig fornøyd med resultatet.

Har hatt Ragnar Dahl i 26 år og det sier vell alt:)

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Utrolig dyktig og rimelig, ikke minst veldig trivelig!