Ragnar Dahl

Vogtsgate 50 0477 Oslo

Siste vurderinger av Ragnar Dahl

Virkelig en super fyr

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Kjapp, profesjonell, hyggelig og på alle vis en dyktig tannlege. Han ba meg komme igjen om halvannet år, så ingen unødige oppmøter.

Stødig tannlege!

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Min faste tannlege i 27 år (per 2015). Gjør jobben raskt, sikkert og uten for mye jabbing. Jeg (og min kone) har alltid vært fornøyd etter vår(e) årlige besøk. De nye, flotte lokalene er mere innbydende enn de to fore-gående han har holdt til i. Jeg har oppsøkt flere tannleger i livet. R.D. er den eneste jeg har "beholdt".

profesjonell og hyggelig

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Gir alltid overslag over behandling og priser, som overholdes. Arbeider stille og effektivt. I motsetning til min tidligere tannlege "finner" han ikke småhull på røntgen som bør repareres "for sikkerhets skyld". Som oftest går jeg derfra etter ett besøk i tannlegestolen uten å betale skjorta for unødvendig behandling.
Men rotfyllinger og kroner koster, uten at jeg vet om det er mye eller lite - men har hittil vært veldig fornøyd med resultatet.

Har hatt Ragnar Dahl i 26 år og det sier vell alt:)

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Utrolig dyktig og rimelig, ikke minst veldig trivelig!

Behersket, menneskelig og dyktig

Klinikk: Ragnar Dahl Skrevet

Forteller hva som trengs og hvordan behandlingen kan el snarere vil bli.

Ragnar er bevisst på at det ikke skal være for mye ubehag.

Han har særs lang fartstid, mener han t.o.m har undervist ved odontologisk institutt.

Rotfylling er omfattende men Ragnar fikser dette bra. Trekking av visdomstenner er han ekspert på. Utrolig dyktig.

Såvidt meg bekjent en av Oslos rimeligste tannleger.

Har fått nye, flotte lokaler. Selv om det gamle var ut datert og litt lite støyisolert, var det alltid sterilt og innbydende.