Zlatko Petrovic

1 vurdering

Siste vurderinger av Zlatko Petrovic

Helt fantastisk

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg sendte først epost og sa jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk og trengte behandling. Zlatko fortalte i detalj alt han gjorde, og lot meg ha med en venn inn til stolen. Etter bildene ga han meg et prisoverslag , og sa rolig at ingen ting kom til å gjøre vondt (untatt å sette selve bedøvelsen) og jeg følte meg så trygg på han at det ikke lenger føltes nødvendig for meg å få narkose for selve behandlingen. Han stopper ofte opp og spør om det gjør vondt eller om jeg trenger en pause, og jeg føler det er jeg som har kontrollen når jeg ligger i stolen. Det er en fryd å besøke Zlatko, og jeg er veldig takknemmelig for måten han behandler meg som kunde.

Tillitsvekkende og behagelig

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har hatt litt tannlegeskrekk etter flere dårlige opplevelser. Etter å ha hørt anbefalinger om Nydalen Tannlegesenter og tannlege Zlatko valgte jeg å prøve. Jeg ble tatt i mot av et hyggelig personale, og tannlegen var veldig rolig og behagelig. Han forklarte rolig hva han gjorde og veiledet meg gjennom hele timen.
Ingen liker vel å gå til tannlegen, men jeg gruer meg ihvertfall ikke til å komme tilbake :)