Zlatko Petrovic

Zlatko Petrovic er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Zlatko Petrovic

På grensen til svindel

Klinikk: Oslo Sentrum Tannklinikk Skrevet

Kjøpte en time gjennom let's deal. Det var enkelt å bestille time, og det var ingen problem å få time når jeg ønsket. Ikke lang ventetid. Billig.

Tannlegekontoret ligger innerst inne i en gang. Lite koselig. Fremstår som rent. Zlatko Petrovic var en hyggelig fyr, blid og imøtekommende.

Etter å ha tatt to bilder, sitter han med ryggen til og ser på dataskjermen. Jeg får ikke se bildene, i motsetning til andre tannleger jeg har vært hos. Så sier han at jeg har et stort hull som jeg må reparere snarest, ellers må det rotfylles. Jeg har aldri kjent noen smerter eller hatt problemer med den tanna.

Jeg gikk så til en annen tannlege, som ikke finner noen hull.

Går aldri til Oslo Sentrum Tannklinikk igjen.

Ikke fornøyd

Klinikk: Oslo Sentrum Tannklinikk Skrevet

Jeg har vært her for en dyp rensing og ikke en vanlig, men dette ble gjennomført i bare 15 minutter med mye hast, blod og vondt. Ikke akseptabelt!

Hei,
beklagelig men slik tilbakemelding. Det var egentlig rens som var betalt via lets deal og vi har begrenset tid per pasient, i tillegg du hadde kommet forsinket og takket nei til bedøvelse.

Besvart av Zlatko Petrovic

Ikke fornøyd

Klinikk: Oslo Sentrum Tannklinikk Skrevet

Jeg var hos han i fjor for sjekk og rens. Hadde et hull som måtte tas. Nå ett år senere er det fortsatt ubehagelig å tygge med fyllingen. Dette er visstnok normalt ifølge tannlegen. I tillegg borret han et trillrundt hull mellom to tenner, ser ut som Pelle Pirat. Når jeg spurte om hvorfor så forstod han ikke at det var et problem. Resultatet er at dette hullet fylles med mat for hvert måltid. Pluss at det ser veldig stygt ut. Anbefaler ingen, med mindre man har lyst til å se ut som en pirat, å gå hit. Anbefaler også å lese tidligere anmeldelser, hvor alle som har skrevet tilfeldigvis har tannlegeskrekk.

Super fornøyd

Klinikk: Linderud Tannklinikk og Tannlegevakt Skrevet

Har tannlegeskrekk og skulle trekke visdomstann. Tannlege Zlatco var veldig hyggelig og spurte flere ganger underveis om det gikk bra.. informerte godt under hele prosessen.. å trekke tann var ikke så vanskelig allikevel.. tommel opp til Zlatco

Helt fantastisk

Klinikk: Nydalen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg sendte først epost og sa jeg hadde ekstrem tannlegeskrekk og trengte behandling. Zlatko fortalte i detalj alt han gjorde, og lot meg ha med en venn inn til stolen. Etter bildene ga han meg et prisoverslag , og sa rolig at ingen ting kom til å gjøre vondt (untatt å sette selve bedøvelsen) og jeg følte meg så trygg på han at det ikke lenger føltes nødvendig for meg å få narkose for selve behandlingen. Han stopper ofte opp og spør om det gjør vondt eller om jeg trenger en pause, og jeg føler det er jeg som har kontrollen når jeg ligger i stolen. Det er en fryd å besøke Zlatko, og jeg er veldig takknemmelig for måten han behandler meg som kunde.