Raman Bero

30 år

Autorisasjon (2017)

Raman Bero er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Raman Bero

Kuleste og hyggeligste tannlegen som fins

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Hyggelig fyr, fjerna tannlegeskrekken helt. Utolig hyggelig å dra hit, er åpen og ærlig om hva som må till for et bedre smil 💪

Helt suveren!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Jeg opererte ut en visdomstann 25.11.2021.
Jeg var litt nervøse siden sist gang jeg opererte ut den andre visdomstanna (hos en annen tannlege) var det vondt og ubehagelig både under og etter.
Denne gangen hos Raman gikk det helt supert. Merket ingenting under operasjonen, heller ikke etter. Raman var flink! Han fortalte meg hele tiden under inngrepet hva han gjorde. Da følte jeg meg trygg, og tatt godt vare på.
Anbefaler alle som gruer seg litt, og er «redd» for å ta turen til Raman!
Helt super opplevelse.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Med et snev av tannlegeskrekk, så gikk det smertefritt på alle mulige måter med han her! Flink til å forklare, roe ned en smule overnervøs meg og for første gang sprengte ikke bedøvelsen. Anbefaler han virkelig

Faglig trygghet

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Man føler seg trygg hos Raman, både fordi han har en behagelig væremåte, men først og fremst fordi han er dedikert til faget sitt og er opptatt av at resultatet alltid skal bli det beste. God oppfølging

Profesjonell og dyktig i jobben

Klinikk: Colosseum Tannlege Fredrikstad Farmannsgate Skrevet

Føler meg godt ivaretatt med Raman. Veldig dyktig i jobben sin og snakk om å være løsningsorientert!
Aldri vært fan av tannlegen, men Raman var betryggende fra første sekund. Han er veldig flink til å forklare hva han gjør, noe jeg setter veldig pris på.

Anbefales på det sterkeste!