Raman Bero

Raman Bero er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Raman Bero

Fleksibel tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

TANNLEGE BERO ER HJELPSOM OG OMSORGSFULL. HAR VÆRT GJENNOM SMÅ OG STORE BEHANDLINGER. DET ER PRISFORSKJELL I OMRÅDET, MEN JEG FÅR VALUTA FOR PENGENE MINE. BILLIG ER IKKE ALLTID BEST! TANNLEGEN MIN FØLGER OPP MEG OVER TELEFON OM DET SKULLE VÆRE NOE. God service!

Beste tannlegen eg har møtt

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Utrolig flink og god tannlege, med stor forståelse for oss som strever med alvorlig tannlege skrekk! Opplevde både forståelse, tålmodighet, omsorg og god hjelp til å komme meg gjennom timen og på veien videre! Virkelig å anbefale for dei som har tannlege skrekk <3

Fantastiske tannlegen min

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Blir alltid møtt med smil og godt humør. Forklarer godt hva han skal gjøre, før han gjør noe. Gjør tannlegeskrekken litt enklere for meg. 😊
Anbefales på det sterkeste!

Han tok vekk odontofobien(skrekk) min!

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Fantastisk lege! Jeg har vært hos Dr.Bero et par ganger og har aldri følt meg så trygg hos en tannlege før. Han forklarer deg hva han gjør og hvordan han skal gjøre det, hva jeg vil føle osv. Veldig god til å forklare mulige fremtidige problemer ved bilder tatt av tennene.
Rett og slett en lege jeg har anbefalt (og videresendt) familie og venner å dra til.

Utrolig dyktig tannlege

Klinikk: Colosseumklinikken AS Avd Fredrikstad Private Skrevet

Jeg har aldri vært glad i å gå til tannlegen, men Raman tok meg godt i mot og fikk meg til å slappe av under mine besøk. Jeg har hos Raman boret to hull samt gjennomført en tannblekebehandling med svært godt resultat! Venner og familie har påpekt hvor fine tennene mine ble. Raman var rolig, morsom og utrolig dyktig. Hvis du sliter med tannlegeskrekk, opplys han om dette og du vil se at han viser stort hensyn til dette med måten han jobber på. Anbefaler denne tannlegen til alle!