Bestill time

Profilbilde av tannlege Amrit Kaur

Bestill time

Undersøkelse - nye pasienter
Pris: 895 kr

Kun kr 895 for en undersøkelse med 3D scanning, inkl. 2 røntgenbilder, tannrens, enklere fjerning av tannstein og polering med pussepasta (60min). Vi er kveldsåpent til 20:00 og tilbyr gratis parkering til våre pasienter. Kampanjen gjelder kun nye pasienter.

I dag 30. apr I morgen 1. mai Tor 2. mai Fre 3. mai Lør 4. mai

Om

Tannlege Amrit er en eksepsjonell tannlege når det gjelder å håndtere pasienter som lider av tannlegeskrekk. Hennes unike evne til å skape en trygg og beroligende atmosfære på tannklinikken gjør henne til et ideelt valg for de som har angst for tannlegebesøk.

Amrit forstår grundig de følelsesmessige utfordringene som tannlegeskrekk kan medføre, og hun tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer. Hennes empati og medfølelse skaper tillit hos pasientene og hjelper dem med å føle seg mer avslappet og komfortable. Amrit har lang og god erfaring med alle typer tannbehandling og kan hjelpe deg med det meste.

Autorisasjon (2019)

Amrit Kaur er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Amrit Kaur

Hyggelig tannlege som tar vare på deg.

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Amrit er rolig, hyggelig og flink til å fortelle om hva det er hun gjør. Det skaper en trygg ramme rundt behandlingen og man kjenner at man blir godt tatt vare på. Alltid hyggelig å komme tilbake.

Beste tannlege jeg har hatt med god erfaring

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Dyktig og erfaren tannlegen. Jeg følte meg ivaretatt og trygg hos Amrit. Anbefaler henne på det sterkeste.

Bra tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Lite ventetid, godt humør på tannlegen😀 effektiv rutinesjekk av tennene. Gikk kjapt med bilder før man setter seg i stolen👍🏼

Hadde en helt grei årskontroll :)

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Jeg fikk gjennomført en årlig kontroll. Ikke noe å utsette; tok et par røntgenbilder, og det ble avdekket hull som jeg fikk bestilt ny time for å få fikset.

Bra tannlege

Klinikk: Tannlegene på Sinsen Skrevet

Utførte bra arbeid. Hyggelig. Intet å utsette. Gjorde det som måtte gjøres. Ga god informasjon om hva som eventuelt må gjøres videre.