Bestill time
Logo for Tannlegene på Sinsen

Tannlegene på Sinsen

Logo for Tannlegene på Sinsen

Om klinikken

Tannlegene på Sinsen er et moderne tannhelseskonsept som legger vekt på moderne estetisk tannbehandling og en unik tilnærming til pasientkommunikasjon. Vi skiller oss ut ved å kombinere avansert tannbehandling med en forpliktelse til å forstå og imøtekomme pasientenes individuelle behov.

Moderne tannbehandling står i sentrum hos Tannlegene på Sinsen, og klinikken tar i bruk de nyeste teknologiene og metoder for å sikre effektive og skånsomme behandlinger. Vi bruker blant annet 3D scannere for undersøkelser, for å gi deg et bedre innblikk i tilstanden til tennene dine. Vi er dedikert til å opprettholde høy faglig kompetanse og holder oss oppdatert på bransjens nyeste trender og innovasjoner.

En spesiell styrke ved Tannlegene på Sinsen er fokuset på estetisk tannbehandling. Vi forstår at et vakkert smil ikke bare påvirker utseendet, men også selvtilliten og velværet til pasientene. Ved å tilby skreddersydde løsninger for estetiske utfordringer, som tannbleking, porselensfasetter, usynlig tannregulering og andre kosmetiske prosedyrer, jobber tannlegene her med pasientene for å oppnå et smil som både er naturlig og strålende.

I tillegg har våre tannleger et spesielt fokus på pasienter med tannlegeskrekk. Klinikken har utviklet en støttende og forståelsesfull tilnærming for å hjelpe de som føler angst eller frykt ved tanken på tannbehandling. Tannlegene tar seg tid til å lytte til pasientenes bekymringer og skaper et trygt miljø for å sikre at hver pasient føler seg komfortabel og ivaretatt under hele behandlingsprosessen. Vi tilbyr også tannbehandling i narkose.

Tannlegene på Sinsen har satt seg som mål å ikke bare tilby topp moderne tannbehandling, men også å skape en positiv opplevelse for alle pasienter. Gjennom fokus på pasientkommunikasjon, estetisk tannbehandling og støtte til de med tannlegeskrekk, har klinikken etablert seg som et kompetansesenter i Oslo.

Tannlegene på Sinsen holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Omar Dar
  • Profilbilde av tannlege Nedd Thevarajah
  • Profilbilde av tannlege Nora Asefi
  • Profilbilde av tannlege Amrit Kaur

Siste vurderinger av Tannlegene på Sinsen

Kan ikke få fullrost han nok😊

Tannlege: Nedd Thevarajah Skrevet

Har i utgangspunktet litt tannlegeskrekk, men her føler jeg meg godt ivaretatt. Kjempefornøyd pluss pluss

Tålmodig og profesjonell tannlege

Tannlege: Nora Asefi Skrevet

Nora er veldig nøye og flink. Jeg har foretatt Edge bonding for å fjerne mellomrom/rettet på tennene, hun tok hensyn til estetiske ønsker og var veldig dyktig i sitt arbeide. Videre fikk jeg vurdering ifm Helfo stønad. Nora er positiv og hyggelig slik at man slapper av og føler seg trygg.
Kommer tilbake :)

Hyggelig

Tannlege: Omar Dar Skrevet

Var innomm for en kontroll som jeg fikk god behandling og det ble et hyggelig besøk. Veldig fornøyd.

Svært god opplevelse!

Tannlege: Omar Dar Skrevet

En hyggelig og omtenksom tannlege som var god på kommunikasjon og skryt! Omar forklarte fint underveis hva han skulle gjøre og ba meg si fra om noe var vondt eller ubehagelig. Han har et smittende humør og oppleves tillitsvekkende og dyktig i faget sitt.

Dyktig tannlege

Tannlege: Amrit Kaur Skrevet

Hun var åpenbart veldig dyktig og fikk meg kjapt til å slappe av, selv om jeg har litt tannlegeskrekk.

Hun var kald og rolig og hyggelig.