Aleksander Roscher

Autorisasjon (2013)

Aleksander Roscher er tannlege i Arendal

Siste vurderinger av Aleksander Roscher

Klinikk: Munnhulen Tannklinikk Skrevet

Har kurert min tannlegeskrekk.
Hyggelig, rolig og flink til å sette sprøyter. Anbefales virkelig. Og tannlege assistentene er superhyggelige!

En super tannlege.

Klinikk: Hans Roscher Skrevet

Vis du har tannlegeskrekk så er dette mannen du må bruke. Jobber raskt, og gjør tannlegetimen til en positiv opplevelse. Meget hyggelige assistenter, som vet hvordan god service skal utføres. Du blir garantert ikke misfornøyd hos Munnhulen tannklinikk.

Fantastisk dyktig

Klinikk: Hans Roscher Skrevet

Aleksander er ung,men utrolig dyktig! Pga tidligere opplevelser så er jeg ganske redd for å gå til tannlege. Men her føler jeg meg ivaretatt, han er forsiktig, har forståelse og forklarer veldig bra. Nå går jeg fast en gang i året og er super fornøyd med det

Kjempe bra opplevelse

Klinikk: Hans Roscher Skrevet

Kjempe fornøyd med behandlingen hos Alexander Roscher. Sliter med odontofobi og føler stor trygghet hos han. 100% fornøyd med arbeidet han har gjort, kommer garantert tilbake!
Anbefales på det sterkeste.

Klinikk: Hans Roscher Skrevet

Jeg har vært på behandling 2 ganger hos Aleksander Roscher og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Han er dyktig, forståelsesfull og er meget dyktig i faget sitt. At han tilbyr studentrabatt er også et stort pluss!