Profilbilde av tannlege Lars Odd Reinertsen Hekneby

Lars Odd Reinertsen Hekneby

Profilbilde av tannlege Lars Odd Reinertsen Hekneby

Om

Lars Hekneby er hjertet bak den familiedrevne tannklinikken i Drammen sentrum. Han bringer med seg en unik kombinasjon av dedikasjon og dyptgående kunnskap til hver pasient han behandler. Lars er utdannet ved Odontologisk fakultet i Oslo og har mer enn 30 års erfaring som tannlege med egen praksis..

Hans omfattende karriere er preget av en spesiell interesse for og kompetanse i implantatprotetikk, en avansert form for tannerstatning som inkluderer kunstig rot.

Pasienter hos Lars kan forvente å motta behandling som ikke bare er faglig på høyeste nivå, men som også er tilpasset med en personlig og omsorgsfull tilnærming. Hans engasjement for pasientens velvære og hans lidenskap for tannhelse gjør ham til et utmerket valg for alle som søker kvalitetsbehandling.

Autorisasjon (1983)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Lars Odd Reinertsen Hekneby er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Lars Odd Reinertsen Hekneby

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Jeg har vært så heldig å ha Lars som tannlege i hele mitt voksne liv. Jeg blir alltid godt tatt imot av både resepsjonist og av tannlegen selv. Jeg opplever en ro, og føler jeg er i de tryggeste hender. Alltid fornøyd med resultatet.

Tannlege i særklasse!

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Lars er en utrolig rolig person som guider meg gjennom hele arbeidsprosessen hvis jeg ønsker det. Han har en egen evne til å få meg til å slappe av og jeg kunne ikke valgt en bedre tannlege etter noen skumle år hos skoletannlegen.

Ingen over, ingen ved siden

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk deLuxe og har alltid vegret meg for å gå til tannlegen. Hos Hekneby blir jeg godt ivaretatt, informert underveis og tatt på alvor.
Hekneby og medhjelper er konstruktive, hyggelige og dyktige.

kan trygt anbefales videre!

Empatisk tannlege og sekretær.

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Dyktig fagmessig og meget omtenksom og informerende.

Den beste tannlegen jeg noen sinne har hatt!

Klinikk: Tannlege Hekneby Skrevet

Kjempeflink tannlege! Han er veldig forsiktig, er flink til å ta hensyn om man er litt småredd/skeptisk, svarer godt og nøye på spørsmål, virker veldig dyktig og er også hyggelig! Er den beste tannlegen jeg har hatt, og kan anbefale han til alle!