Anne Live Omholt

Randabergveien 45 4025 Stavanger

Siste vurderinger av Anne Live Omholt

Ikke fornøyd

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

Jeg oppsøkte denne tannlegen da jeg hadde tannverk. Følte jeg ikke fikk noe skikkelig utredning.
Gikk ett par ganger for å fikse på noen falmet fyllinger, samtidig som den vonde tannen ikke fikk noe særlig behandlig.
Fant ut etter på,( annen tannlege) betennelse i tann.
Jeg synes når man oppsøker tannlege, så kan man forvente en full utredning og behandlig av problemer. Dette følte jeg at jeg ikke fikk i det hele tatt.

Noen ganger er det enkleste å ikke røre og røske opp i noe som man ikke er helt sikker på hva diagnosen er. Som for eksempel å slipe ned en tann, som andre må fikse opp i senere.
Det greieste da er å sende pasienter videre til konslutasjon hos spesialister.
Konklusjon: Ikke fornøyd.

Uten om dette er lokalet er bra og moderne. Hyggelige assistenter.

Den beste tannlegen i byen

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

Fantastisk tannlege. Alltid godt humør, og svært jordnær og hyggelig. Virker som hun er oppriktig interessert i andre mennesker. Flink til å avlede meg med tannlegeskrekk med morsomme historier og lignende. Hun har kurrert min tannlegeskrekk.

Veldig flink, og jobber raskt. Har blitt vår familietannlege.

Meget bra tannlege

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

Ikke for å skryte for mye, men dette er den beste tannlegen jeg har vært hos.
Meget behagelig oppførsel, arbeid, medarbeidere.
Har blitt familiens tannlege.

Prisnivå kontra andre tannleger er jeg ikke sikker på, men har følelsen at de er konkurransedyktige der også.

Anbefaler på det sterkeste.

Bedre tannlege får du ikke

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

Tannlege har vært skrekk og gru for meg, alltid !
Da jeg begynte hos Anne Live og senere, den flotte lyse Omholt tannklinikk forsvant skrekken, det er en fryd å gå til Anne Live som vet hvordan.
Hun ser muligheter og kommer med forslag, gir meg alternativ for selv å velge type behandling, gir gode råd. Resultat er topp !
Hun har godt humør og klinikken er et fint sted å få påfyll av energi !!
Sånne klinikker vokser ikke på trær, når det gjelder pris: ikke å klage på
Lykke til og kan anbefales til ALLE !

God stemning og beroliggende

Klinikk: Tannklinikk Omholt Skrevet

Ble møtt av rene, flotte lokaler og trivelig personell. De tok skrekken min på alvor og viste oppriktig interesse og omsorg. Tannlegen var rolig, blid og med et særdeles godt humør! Seansen gikk fort, var smertefri og jeg ble godt ivaretatt. I tillegg var prisene ved Tannklinikk Omholt lave. Jeg kan virkelig anbefale denne klinikken, og spesielt tannlege Anne Live Omholt! Et utmerket team for deg som gruer deg til tannlegen.