1988

Drammensveien 83 0271 Oslo
Tlf: 22 12 39 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Tormod Gjølberg Nygren er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Tormod Gjølberg Nygren

Verdens beste tannlege i Norge.

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Har aldri vært hos en slik behagelig og dyktig tannlege. Dessuten:Han er også tannkunstner. Han er i tilegg til dette,kunnskapsrik og veldig flink til å "lese"pasientene. Anbefales altså uten forbehold.

Tormod er verdens beste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En tannlege som selv har opplevd tannlegeskrekk. Derfor gjør han alt for at pasientene skal trives og oppleve minst mulig smerte. Han er også faglig dyktig, har moderne utstyr og er en kjernekar på alle måter.

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En faglig dyktig tannlege med fokus på nytt utstyr som gjør behandlingen mest mulig smertefri. I tillegg ser han hele mennesket og er en interessant samtalepartner. Føler meg alltid oppløftet når jeg er ferdig med timen!

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Vennlig, faglig dyktig, tar seg god tid til pasienten, fleiper og prater, en kjempeflott tannlege som jeg koser meg hos. Jeg og resten av familien fulgte med på lasset da han flyttet til Skarpsno for mange år siden.
Jeg har pyrea og har mye vondt og har ofte betennelser. Jeg fikk akutt behov for antibiotika mens jeg var på båtferie og ringte Tormod på mobilen, han svarte kjapt og sa dette skulle han ordne, bare skaff meg telefonnummer og faxnummer til nærmeste apotek så ordner jeg det. Etter en stund ringte han å sa at det var bare å hente medisin og i løpet av samtalen så viste det seg at han var på ferie han også - i jungelen et sted i Thailand. Det er hva jeg vil kalle service og en tannlege som bryr seg. Takk Tormod for at du finns til for dine pasienter.

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

En person en gleder seg til å komme til. Tross tannlegers noe frynsete rykte er dette en tannlege jeg kan anbefale til de som har tannlegeskrekk. Alltid god tid med pasienten, og har humor så det holder.
Kunne sikkert gitt noe av lokalene en oppshining, men dette er kjelleren på et gammelt bygg som byr på koselig atmosfære.

Suveren tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Serviceminded og blid, løsningsorientert, rask og ikke dyr. Faktisk en tannlege det er veldig hyggelig å gå til, blir godt humør fordi han er en liketil, interessant, reflektert og fargerik person som gjerne diskuterer litt med deg og lytter til deg.

Beste Tannlegen i Oslo

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Tormod er helt fantastisk!
Har anbefalt han til alle mine venner og bekjente som har trengt en tannlege.

I tillegg er han veldig rimelig i forhold til andre tannleger jeg har vært hos. Første gang jeg var hos Tormod trodde jeg han hadde glemt en 0,- da han sa prisen.

Hvorfor trenger det å være dyrt om det kan være billig var svaret hans.

I taket har han malt blå himmel med hvite skyer, og slik kan han også beskrives, som en solstråle på blå himmel :)

Veldig god tannlege. Anbefales

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Veldig hyggelig fleksibel og rask tannlege. Jeg anbefaler han til alle bekjente som klager på vondt i tanna.

Best i byen

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Makan til fantastisk tannlege skal du lete lenge etter! Fantastisk fyr! Var livredd når jeg dro dit pga smerter og dårlig erfaring fra annen tannlege på Fornebu . Men slappet av i det jeg kom inn i rommet. Herlig!

Tormod er best i byen!

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Hele familien går til Tormod og det har vi gjort i alle år. Han kurerte min fars tannlegeskrekk og det er en bragd i seg selv. Tormod er varm, hyggelig og svært dyktig i faget sitt. Han er forsiktig og forteller alltid hva det er han gjør og hvorfor. Dessuten er han gunstig i pris. Jeg vil aldri bytte bort min tannlege og håper han holder på til evig tid:-)

DYKTIG!

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Beste tannlegeopplevelsen jeg har hatt.
Flott resultat, fin atmosfære og god humor!
Tormod kan faget sitt er vennlig og imøtekommende. Tar pasienten på alvor og er beroligende og hyggelig.

Beste tannlegen i by'n

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Sier meg hjertens enig i det flere beskriver. Jeg gleder meg faktisk til å komme til Tormod. Etter mange år med tannlegeskrekk, er den borte. Han er rolig, full av varme og humor - går det an å si at man er blitt glad i tannlegen sin? :) Han utfører ikke unødig arbeid, informerer meg om hva som er nødvendig, hva som kan vente - og hvilke valgmuligheter jeg har. Ikke en salgsmann, men en som er genuint opptatt av folks ve og vel. En sjeldent bra mann. Anbefaler folk med tannlegeskrekk og kanskje mange års fravær av nødvendig tannlegebesøk å ta en tur til han; her vil du ikke bli møtt av en som rynker på nesa.

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Hadde tannlegeskrekk i mange år p.g.a. dårlige erfaringer fra skoletannelgen.
Skrekken forsvant i samme sekund jeg satte meg ned i stolen hos Tormod. Han har en beroligende og uformell stil, samt masse humor.
Tormod tar alle pasienter på alvor og tar seg god tid. Han anbefaler jeg til alle som trenger tips om tannlege.
Ser frem til hver time hos ham og til og med rotfyllingen har blitt gjort med glede:-).

MEGET DYGTIG

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Han for dig til at slappe af og man mærker slet ikke man er hos tandlægen.
Meget behagelig og tager sig god tid.

Nesten så en gleder seg til å gå til tannlegen

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Rolig, behagelig type med humor. Gleder meg faktisk til å gå til ham, helt til jeg kommer på at jeg må bli utsatt for tannstens-pirke-tingen. Når det er sagt, er han en av de mest skånsomme tannlegene jeg har vært borti. Han bryr seg om kundene sine. Jeg opplever også at jeg får velge litt selv, f.eks ved at han sier han kan pusse bort misfarging, og at det vil gjøre litt vondt, at det ikke er medisinsk nødvendig, og at det er opp til meg. Godt kunnskapsnivå og fine priser.

De tre gangene jeg har vært der har det vært (litt eller mye) forsinkelser hver gang, men han har sagt unnskyld og sagt fra om forsinkelsen og forventet ventetid. Mulig at det blir ventetid fordi han er flink til å ta seg tid med hver kunde? Vær forberedt på å legge inn litt slack og ta for deg av utvalget av blader på venterommet, der er det noe for enhver smak.

Artig og personlig tannlegekontor med buddha-statue og en malt himmel over tannlegestolen. Det ser litt shabby ut på vegger og lister, sannsynligvis siden lokalet er i en kjeller i en gammel trevilla, men alt det tannlegetekniske fremstår som rent og hygienisk. Veldig avslappende stil, som sikkert ikke funker for alle, men jeg føler meg 100 % ivaretatt hos en tannlege som tør å være seg selv.

Valgte denne tannlegen fordi jeg fikk han anbefalt, og har anbefalt ham videre til andre.

verdens hyggeligste tannlege

Klinikk: Tormod Gjølberg Nygren Skrevet

Her glemmer man faktisk at man er hos tannlegen. Tormod skravler samtidig som han elegant behandler deg. Tar seg god tid med bedøvelser, slik at selv visdomstenner trekkes smertefritt.

Hyggelige priser har han også.

Et tannlegescoop.