Eva Majlen Siljudalen Syrstadeng

Godkjent implantatprotetisk behandler

Eva Majlen Siljudalen Syrstadeng er tannlege i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Eva Majlen Siljudalen Syrstadeng

Det var en god jobb Majlen gjorde, så takk.

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg ble behandlet to ganger og hadde undersøkelse første gang. To behandlinger er blitt utført av Majlen Danielsen som tannlege. Hun ringte dager etter 1. behandling og spurte meg hvordan jeg hadde det og om jeg hadde smerte eller om alt var i orden.
Etter ferdig behandling finner jeg henne som profesjonell: Hun jobber i følge boka. Men jeg følte også et menneskelig trekk i form av relevant informasjon jeg fikk før behandlingen. Til og med da jeg satt på venteværelset, kom Majlen og snakket med meg for å gi info og oppmuntring. Hun er smilende og avslappet, og har selvtillit og kompetanse.
Jeg forlot tannsenteret svært fornøyd med behandlingen.

Profesjonell og menneskelig

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Jeg kom til Eva Majlen Danielsen etter at min forrige tannlege sluttet. Hun ga meg tillit til henne umiddelbart ved den måten hun snakket med meg og informasjonen hun ga meg om valg, risiki og konsekvenser.

Under selve behandlingen informerte hun stadig om hva hun gjorde og hvorfor.

Jeg er meget glad at jeg fant henne! Anbefales på det varmeste.

Flink og hyggelig

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Tillitvekkende og grundig. Hun forklarer hva hun gjør og hvorfor. Jeg forstod ikke hvor utilstrekkelig informasjon jeg har fått av min tidligere tannlege før jeg på grunn av flytting byttet til Danielsen.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Tannlegesenteret-Bergrådveien 13 AS Skrevet

Majlen Danielsen på dette tannlegesenteret anbefaler jeg på det varmeste. Jeg har hatt tannlegeskrekk hele livet og før jeg ble introdusert for henne så hadde jeg ikke vært til en tannlege på 5 år. Majlen kurerte skrekken min omtrent med en gang, ca ved 2 eller 3 møte. Hun er et vesen man raskt får tillit til. Hun er utrolig snill, tålmodig, behagelig og en varm personlighet! Og selvfølgelig; en veldig dyktig tannlege:-) Får ikke skrytt nok av Majlen. Håper jeg aldri trenger å bytte.