Lino Thorlakson

Kjeveortopedi

Autorisasjon (2008)

Tønsberg Tannregulering Telefonnummer33 31 55 6633 31 55 ...
Øvre Langgate 50 3110 Tønsberg
Lino Thorlakson er tannlege i Tønsberg

Siste vurderinger av Lino Thorlakson

Beste tannlegen jeg har vært hos

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Tannlege Lino Thorlakson er utrolig dyktig i faget sitt, meget profesjonell og grundig i jobben sin. Han er veldig god til å kommunisere med pasienten underveis i behandlingen og nøye med oppfølgingen i etterkant også. Man føler seg absolutt komfortabel og trygg i hans hender. Jeg har fått tannregulering i voksen alder og er kjempefornøyd med resultatet!
Kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste!

Dårlig arbeid og kundebehandling

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Han er kanskje flink selv, men overlater oppgaver til assistenter uten å følge opp og kvalitetssikre deres arbeid. Flere ganger er oppgavene blitt utført feil eller mangelfullt og har måttet gjøres på nytt. Noen ganger har det ført til smertefulle skader i tannkjøtt og innsiden av kinnet.
Det er ikke hyggelig å komme til undersøkelsene, og man får lite info om det som skjer. Dette medfører at man føler seg lite verdsatt som kunde/klient.

Lino Thorlakson

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

ja, kan vel starte med at han hadde en frekk/arrogant tone når alt ikke gikk som det skulle med tannreguleringen min. Han sa ikke noe direkte frekt men han snakket til meg på en uhygglig/ekkel måte, det var VELDIG uhyggelig jeg betaler for reguleringen og vil under INGEN omstendigheter bli behandlet dårlig på noen måte. Men han er en god lege og gjør jobben sin ordentlig ville helst revurdert denne legen om du ikke liker å bli behandlet dårlig men jeg unner han 2 stjerner og ikke 1
: ( misfornøyd

Merkelig praksis

Klinikk: Tønsberg Tannregulering Skrevet

Fikk beskjed om å ta av sko og gå i sokker pga covid 19 smittettiltak. Påstår hardnakket at å gå i sokker før vi gikk inn og at det var helsemyndighetene sine retningslinjer. Måtte krangle for å få gå inn med sko på beina